09.12.2017 15:12

7 najbardziej przerażających reklam

Przeciętnemu zjadaczowi chleba reklamy kojarzą się z pyzatymi dziećmi, pięknymi kobietami, szczęśliwymi rodzinami lub produktami spożywczymi, które najchętniej pochłonęlibyśmy w nadmiernych ilościach. Większość ludzi traktuje bloki reklamowe jako przerwę na przysłowiowe siku i herbatę, nie spodziewając się, że w trakcie ich emisji można zejść na zawał. Jednak taka opcja istnieje.

7 najbardziej przerażających reklam
foto: kadr z wideo

Zobaczcie ranking 7 reklam, które na prawdę przerażają.

1.

Phones 4u był dużym, niezależnym sprzedawcą telefonów komórkowych w Wielkiej Brytanii. Pod koniec września 2011 roku firma wypuściła reklamę telefonu BlackBerry Curve 9300 in Pink. Nie wiemy jak wideo wpłynęło na sprzedaż tego modelu ale 15 września 2014 sieć ogłosiła bankructwo. Zachodzi podejrzenie że większość klientów Phones 4u zeszła na atak serca i tym samym reklama odniosła odwrotny skutek do zamierzonego.

2.

Kolejny przerażający film tłumaczy odbiorcom po co powinni trenować bieganie, koniecznie w butach wiadomej marki. Życzymy miłych koszmarów, psychopatyczny morderca już na Was czeka.

3.

Little Baby's Ice Cream rozpoczęło działalność 21 maja 2011 w Filadelfii. Poza zaskakującymi smakami lodów (Earl Grey Sriracha, pikantna chińska musztarda Zaydy) firma zasłynęła z najbardziej chorej i obrzydliwej reklamy swoich produktów. To na niej niezrównoważony, bezpłciowy, nieludzki byt, który podobno powstał z nieudanej partii lodów Duck Sauce Vanilla wyjada swój własny, lodowy, mózg łyżeczką. Dalej macie ochotę na lody? My raczej podziękujemy.

4.

Reklama pochodząca z Japonii, a jak wiadomo Japończycy „umieją w horrory”. Pewien japoński serwis wymiany opon zaprosił do współpracy Kuschisake-onna, której historię możecie przeczytać tutaj. Na początku filmiku znajduje się ostrzeżenie, więc oglądacie go na swoją odpowiedzialność.

5.

Filmik reklamowy konsoli PS3 nosi niewinny tytuł „Baby”. Upiorny bobas roni w nim łzy, wykrzywiając buzie straszliwym grymasie. Mimo wszystko życzymy Wam spokojnej nocy. Może dla pewności nie gaście jednak światła.

6.

Inny „kwiatek” od PlayStation. Tym razem pochodząca z 1999 roku, produkcja „Mental Wealth”. Czyż ta panienka nie jest „urocza”?

7.

Jeśli do tej pory nie potrzebowaliście interwencji lekarskiej, to z pewnością po obejrzeniu zestawu reklam od K-Fee, będziecie jej potrzebować. W każdym razie po obejrzeniu takiego spotu, kawa nie będzie już potrzebna. Na długo.

Romana Makówka
Tagi: #adrenalina