11.08.2016 12:00

Ceny Renault Megane Grandtour w Polsce

Francuski producent samochodów skrzętnie realizuje swoją strategię, dzięki czemu w pierwszym półroczu 2016 był jedną z najchętniej kupowanych marek w Europie. W kolejnych wzrostach pomóc ma Megane Grandtour.

Ceny Renault Megane Grandtour w Polsce
foto: materiały prasowe

Na polskim rynku ceny Megane w odmianie nadwoziowej kombi startują z pułapu 63 900 zł za wersję napędzaną silnikiem 1.6 SCe o mocy 115 KM i z wyposażeniem Life. Przyszli właściciele będą mogli cieszyć się przyzwoitymi akcesoriami seryjnymi, na które składają się klimatyzacją manualna, system multimedialny z 4,2-calowym wyświetlaczem, radom, Bluetooth, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka oraz tempomat.

Za dodatkowe 4 000 zł można mieć bogatszą wersję wyposażeniową Zen, rozszerzoną o światła przeciwmgielne, wieniec kierownicy obity skórą, elektrycznie sterowane szyby z tyłu. Żeby wskoczyć na kolejny pułap potrzeba dodatkowych 4 700 zł. Odmiana Intens oferuje automatyczną klimatyzację dwustrefową, skórzano-welurową tapicerkę, czujniki cofania i 17-calowe felgi.

Wyposażenie Bose dostępne jest wyłącznie dla wersji z 130-konny silnikiem benzynowym TCe oraz jednostkami wysokoprężnymi dCi 110 i 130. Ceny startują z pułapu 86 600 zł. W zamian przyszli klienci będą mogli cieszyć się systemem multimedialnym R-Link z ekranem o przekątnej 7 cali, nagłośnieniem sygnowanym przez firmę Bose, dostępem bezkluczykowym Hands Free oraz asystentem rozpoznającym znaki drogowe.

2

Niezależne od odmiany, Megane Grandtour oferuje dużo przestrzeni we wnętrzu. Zdaniem producenta autem mogą wygodnie podróżować 4 osoby dorosłe. Na ich bagaże wygospodarowano pokaźną przestrzeń w bagażniku, wynoszącą 580 litrów.

W linii GT niektóre elementy nadwozia wykończono chromowanymi elementami – między innymi listwy ozdobne okalające szyby. Inny jest także przedni zderzak z wlotami powietrza o strukturze przypominającej plastry miodu. Do tego dochodzą relingi dachowe i dyfuzor.

Renault_Megane_Estate_30

Dzięki technologii tylnych kół skrętnych o nazwie 4Control, auto ma zapewniać bardzo precyzyjne prowadzenie na krętych drogach. Do prędkości 80 km/h w trybie Sport i poniżej 60 km/h w pozostałych ustawieniach, tylne koła skręcają w przeciwnym kierunku do skrętu przednich. To pozwala na zwinniejsze pokonywanie przeszkód oraz zakrętów. Powyżej tych prędkości, tylne koła skręcają w tym samym kierunku, co ma zapewniać większą stabilność, która jest również zasługą szerokiego rozstawu kół.

Po 5-drzwiowym hatchbacku i kombi, do oferty wejdzie odmiana sedan o nazwie Grand Coupe. Tym samym Renault będzie miało pełną garść argumentów w walce o jak najlepsze wyniki w słupkach sprzedaży.

Jak Wam się podoba Renault Megane Grandtour?

Tagi: #News #Renault