28.07.2016 10:27

Ford Kuga w ST-Line – SUV na sportowo

SUV amerykańskiego producenta jest ostatnim z modeli – po Fieście, Focusie i Mondeo – który doczekał się rozszerzenia dostępnych opcji o pakiet ST-Line.

Ford Kuga w ST-Line – SUV na sportowo
foto: materiały prasowe

Zakres modyfikacji jakim została poddana Kuga ST-Line jest dokładnie taki sam, jak w przypadku reszty gamy. Samochód ma oferować bardziej sportowe doświadczenia z prowadzenia oraz agresywniejszą stylistykę. To oznacza chociażby czarne elementy takie jak osłona chłodnicy i kratownica w kształcie przypominającym plastry miodu. Inne są listwy drzwiowe i nakładki na nadkola.

Standardowym wyposażeniem jest także czarna lotka z tyłu oraz relingi dachowe wykończone w tym samym kolorze. Nie zabrakło przydymionych klosz reflektorów, przyciemnianych tylnych szyb oraz felg w specjalnym kroju w rozmiarze 18-cali lub większych opcjonalnych, 19-calowych.

NewKugaSTLine04

We wnętrzu znalazły się sportowe fotele częściowo wykończone skórą oraz czarna podsufitka. Dodatkowo szwy kontrastują z poszczególnymi elementami – fotelami, lewarkiem skrzyni biegów oraz kierownicą.

Wersja ST-Line Kugi wyróżnia się także bardziej sportową charakterystyką obniżonego o 10 mm zawieszenia. Jest sztywniejsze i skuteczniej trzyma nadwozie w ryzach przy nagłych manewrach oraz w zakrętach, co jest zasługą przeprojektowanych amortyzatorów. Nawet układ kierowniczy ma być bardziej bezpośredni i przekazywać jeszcze więcej informacji o tym, co się dzieje z przednimi kołami, o czym wspomniał inżynier Kuga ST-Line – Frederick Vrancken:

"

Modele z serii ST-Line mają zapewniać więcej przyjemności z prowadzenia. W Kudze zadbaliśmy o to, by był to pierwszy SUV Forda nastawiony na sportowe wrażenia, oferując zbliżone właściwości jezdne do modeli takich jak Fiesta ST-Line, Focus ST-Line i Mondeo ST-Line. "

NewKugaSTLine03

Ford Kuga ST-Line będzie oferowany dla każdej odmiany silnikowej dostępnej w gamie. Do wyboru będą 1.5 EcoBoost w trzech wariantach mocy – 120, 150 i 182 KM – a także trzy jednostki wysokoprężne – 1.5 TDCi 120 KM, 2.0 TDCi 150 KM. Najmocniejsze warianty EcoBoost i TDCi będą mogły zostać wyposażone w napęd na obie osie.

Jak Wam się podoba Kuga na sportowo?

Tagi: #Ford #News