16.08.2016 09:01

Lamborghini Huracan w militarnych barwach

Producent włoskich, supersportowych samochodów pozwala swoim klientom na szeroki zakres indywidualizacji. Nawet w standardowej ofercie znajdziemy szeroką paletę kolorów nadwozia. Jednak jeśli dla kogoś to mało, może liczyć na program Ad Personam.

Lamborghini Huracan w militarnych barwach
foto: kadr z wideo

Lamborghini Huracan standardowo może zostać zamówione z nadwoziem pomalowanym jednym z lakierów, między innymi czarnym Nero Noctis, białym Bianco Monocerus, czerwonym Rosso Mars, szarym Grigio Lynx, granatowym Blu Achelous, jaskrawym zielonym Verde Mantis, żółty Giallo Inti lub pomarańczowym Arancio Borealis. Program Ad Personam dodatkowo rozszerza listę opcji o metaliczny beżowy Grigio Admetus, brązowy Marrone Alcestis, niebieski Blu Caelum oraz matowe czarne, białe, szare i żółte. 503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

XID: 1537278769

O ile właściciele tych pojazdów oraz sam producent przyzwyczaili nas do nietypowych, jaskrawych kolorów, o tyle fabrycznego Lamborghini w militarnych barwach jeszcze nie było. Ten wyjątkowy egzemplarz jest dziełem speców z programu Ad Personam. Projekt oparto o Huracana Spydera. Jego lakier zdobi matowa zieleń, kojarzona głównie z wojskowymi pojazdami – przywodzi na myśl między innymi Jeepa Willysa. Uroku dodają również szare felgi, za którymi znalazły się pomarańczowe zaciski. Ten ostatni kolor zagościł również we wnętrzu.

Program Ad Personam to odpowiedź Lamborghini na rynkowe potrzeby oraz ofertę konkurentów, między innymi Ferrari Tailor Made oraz McLaren Special Operations. Dzięki niemu, konsumenci mogą liczyć na bardzo indywidualne podejście, opracowując jedyne w swoim rodzaju samochody – zdaje się, że jedynym ograniczeniem jest ludzka wyobraźnia.

Po sukcesie Ad Personam, Lamborghini zdecydowało się na stworzenie studia na terenie zakładu produkcyjnego w Sant’Agata Bolognese. Osoby odwiedzające to miejsce będą pod opieką specjalistów, pomagających w przechodzeniu przez kolejne etapy indywidualizacji pojazdu. Główną atrakcją – poza możliwością zwiedzenia fabryki z przewodnikiem oraz oglądnięcia egzemplarzy w gotowych konfiguracjach – jest specjalne pomieszczenie, w którym znajdują się wszystkie możliwe skóry, kolory, materiały, obicia siedzeń, kroje felg, mogące trafić do jednego z dwóch modeli Lamborghini.

Od 2013 roku za sprawą tej wyjątkowej oferty, klienci zdecydowali się na 50 ekskluzywnych lakierów, podczas gdy część z nich wybrało dwukolorowe nadwozie. Od tamtego czasu znacznie rozszerzono listę oferowanych materiałów oraz innych dodatków. Jedną z najbardziej pożądanych opcji są kompozytowe wykończenia poszczególnych elementów.

Przedstawiciele włoskiej marki wskazują na to, że to program Ad Personam przyczynił się do osiągnięcia ogromnego sukcesu rynkowego w 2016 roku. Lamborghini w pierwszym półroczu pobiło rekord sprzedaży w 53-letniej historii, sprzedając ponad 2000 aut, przy czym połowa z klientów skorzystała z możliwości indywidualizacji.

Jak Wam się podoba Huracan Spyder w militarnym wydaniu?

Tagi: #Lamborghini #News