22.02.2017 11:21

Opel Insignia wjeżdża do polskich salonów

Polscy klienci mogą już składać zamówienia na najnowszego Opla Insignię. Jest jeden warunek – muszą być przygotowani na wydatek od 99 900 zł.

Opel Insignia wjeżdża do polskich salonów
foto: materiały prasowe

Najnowszy model Opla będzie miał swoją premierę podczas nadchodzącego Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie w dniach 9-19 marca. Jednak już teraz niemiecki producent samochodów zaczął przyjmować zamówienia na Insignię Grand Sport. Najtańszy wariant w wyposażeniu Enjoy, napędzany 1,5-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 140 KM kosztuje od 99 900 zł za odmianę w nadwoziu liftback oraz 103 900 zł za wariant kombi.

Auto oferuje bogate wyposażenie seryjne, o czym wspomniał Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland:

"

Nowy flagowy model Opla jest bogato wyposażony w najnowocześniejszą technologię zwiększającą bezpieczeństwo i komfort. Nowa Insignia jest znacznie lżejsza, przestronniejsza i dostarcza rewelacyjne wrażenia z jazdy. Ten samochód ma wszelkie atrybuty, aby przekonać do siebie nawet klientów z segmentu marek premium. "

Standardem są systemy wspomagania kierownicy, ostrzegania przed kolizją z funkcją wykrywania pieszych, automatycznego hamowania awaryjnego, ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, a także asystenci pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty toru jazdy oraz monitorowania odległości od poprzedzającego pojazdu. Bezpieczeństwo zapewniać ma także aktywna maska, która w momencie kolizji błyskawicznie podnosi się, zwiększając tym sposobem przestrzeń deformacji, co przekłada się na zmniejszone ryzyko odniesienia obrażeń ciała u potrąconego pieszego.

W stosunku do poprzednika, nowa Insignia waży nawet o 175 kilogramów mniej w przypadku sedana i 200 kg mniej w przypadku kombi o nazwie Sports Tourer. Wraz z poprawionymi układem kierowniczym oraz właściwościami jezdnymi auto ma wręcz zachęcać kierowcę do dynamicznej jazdy. „Kropką nad i” mają być wydajne silniki zapewniające przyzwoite osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa.

Auto będzie mogło zostać wyposażone również w matrycowe reflektory adaptacyjne IntelliLux LED, wyświetlacz projekcyjny HUD, kamerę 360, fotele z atestem AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V. — Akcji na rzecz Zdrowych Pleców), funkcją masażu, wentylacji, podgrzewania i pamięci ustawień. W odmianie Grand Tourer tylną kanapę będzie można otworzyć i zamknąć za pomocą ruchów stopą pod zderzakiem.

W gamie silnikowej znajdziemy jednostki: 1.5T w wariancie 140 KM lub 165 KM po dopłacie 4 000 zł, 2.0T 260 KM, 1.6 CDTI 110 lub 136 KM oraz 2.0 CDTI 170 KM lub 210 KM. Silniki będą mogły współpracować z 6-biegową skrzynią ręczną, automatami 6- lub 8-biegowymi, a także napędem na obie osie. Najdroższe odmiany – 260-konny 2.0T z automatem 8-biegowym i napędem 4x4 w najbogatszym wyposażeniu Elite kosztuje od 150 400 zł. Z kolei za podobną wersję CDTI 2.0 210 KM zapłacimy od 159 900 zł.

Między najuboższym wyposażeniem Enjoy, a najbogatszym Elite, znajdzie się jeszcze wariant Innovation. Opel ma nadzieje powtórzyć sukces Astry, na którą złożono ponad 250 000 zamówień.

Jak Wam się podoba Opel Insignia?

Tagi: #News #Opel