12.08.2016 13:23

10 pickupów, które kupisz w Polsce

Auta w nadwoziu pickup zdobyły serca Amerykanów. W Polsce nie cieszą się tak dużą popularnością, jednak również mają swoich oddanych fanów.

10 pickupów, które kupisz w Polsce
foto: materiały prasowe

Część osób decyduje się na zakup takiego pojazdu ze względu na walory funkcjonalne. Auto ma służyć jako typowy wół roboczy, który będzie w stanie wjechać w ciężko dostępne miejsca. Dla innych to sposób na wyróżnienie się z tłumu. Jakie samochody o tym nietypowym nadwoziu możemy kupić w Polsce?

1. Fiat Fullback

fiat_fullback

Zdaniem złośliwców, to Mitsubishi L200 w przebraniu. Oparto go o pickupa piątej generacji stworzonego przez japońskiego producenta samochodów. Zmienione zostały między innymi przednie i tylne światła, osłona chłodnicy, szyld i nazwa – ta ostatnia wywodzi się od pozycji obrońcy w amerykańskim futbolu. Auto jest dostępne w konfiguracji z pojedynczą lub podwójną kabiną. Za jego napęd służy 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 150 lub 180 KM, którego moment obrotowy wędruje na obie osie.

2. Ford Ranger

ford_ranger

Skoro Ford Edge powstał po to, by konkurować z Volkswagenem Touaregiem, to analogicznie Ranger ma odbić klientów Amarokowi. Amerykański producent chwali się tym, że jego pickup jest w stanie przewieźć ładunek o masie do 1403 kilogramów oraz holować przyczepę o maksymalnym obciążeniu 3500 kilogramów. Do tego pokona zbiorniki wodne o głębokości do 80 centymetrów. W jego wnętrzu znajdziemy nowoczesny system multimedialny Ford SYNC 2 z kolorowym ekranem o przekątnej 8 cali. Bardziej wymagający klienci będą mogli zdecydować się na zakup bogatszej odmiany wyposażeniowej.

3. Great Wall Steed

great_wall_steed

Ten model stanowi dowód na to, że powoli Chińczycy wchodzą nie tylko na rynek europejski, ale także do kraju nad Wisłą. Great Wall Steed już od jakiegoś czasu jest oferowany w Polsce. Pojazd może być napędzanym jednym z dwóch silników – 2,4-litrowym benzynowym konstrukcji Mitsubishi, który w tej odmianie generuje 122 KM lub 139-konny wysokoprężny o pojemności 2 litrów. Moment obrotowy przekazywany jest na obie osie. W dodatku standardem jest reduktor. Cena bazowa tego modelu startuje z pułapu 24 000 euro.

4. Isuzu D-Max

isuzu_d_max

Nowe Isuzu korzysta z nieco starej, za to sprawdzonej technologii. Pod jego maską pracuje jednostka wysokoprężna o pojemności 2,5 litra i mocy 163 KM. Pojazd dostępny jest w jednej z trzech wersji nadwoziowych – z pojedynczą, wydłużoną lub podwójną kabiną. Ceny startują od 79 950 zł. Producent gwarantuje, że większa skrzynia ładunkowa pozwala przewieźć praktycznie wszystko – od przedmiotów codziennego użytku, sportowe, przez meble, aż po duże ładunki towaru. Zastosowanie otwieranego skrzydła z kolei ułatwia dostęp do tylnej części wydłużonej kabiny, dzięki czemu auto jest jeszcze bardziej funkcjonalne.

Tagi: #Fiat #Ford #Isuzu #Mitsubishi #Nissan #SsangYong #TOP #Toyota #VW