06.06.2017 15:21

Logo korporacji z „Resident Evil” znakiem kliniki dermatologicznej

Ci wietnamscy specjaliści od medycyny estetycznej serwując sobie takie logo popełnili sporą gafę.

Logo korporacji z „Resident Evil” znakiem kliniki dermatologicznej
foto: materiały prasowe

Dla właścicieli kliniki Medcare Skin Centre w wietnamskim Ho Chi Minh zaskoczeniem było, gdy okazało się, że grafika z ich zakładu jest bliźniaczo podobna do tej, która stanowiła logo złej korporacji Umbrella odpowiedzialnej za rozpowszechnienie się wirusa T zamieniającego ludzi w zombie w serii „Resident Evil”. Cóż, taki symbol dla klinki dermatologicznej raczej nie służy jako dobra reklama przyciągająca klientelę.

Na podobieństwo zwrócono uwagę w serwisie Reddit, zrobił to użytkownik o nicku Gentlemansincebirth. Trudno mu odmówić racji. Każdy fan konsolowego survival horroru od firmy Capcom, a także kinowej ekranizacji, od razu zauważy całe mnóstwo zbieżności:

Tu przedstawiamy Wam fragment filmu, w którym pojawia się logo Umbrelli:

Medcare Skin Centre utrzymuje, że do projektu grafiki zaangażowało firmę zewnętrzną. Cóż, nie popisała się ona zbyt dużą kreatywnością, a przy okazji skutecznie strollowała swojego klienta. A może to po prostu niefortunny zbieg okoliczności? W końcu nie każdy musiał słyszeć o grach z serii Resident Evil. Internauci raczej nie podzielają tej opinii. Okazuje się, że po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła „cool logos” jednym z topowych wyników jest właśnie znak Umbrella Corporation.

Filmowy „Resident Evil: Ostatni rozdział” z 2017 roku z rolą Millą Jovovich zakończył rozpoczętą w 2002 roku serię. Franczyza zostanie jednak zrestartowana wraz z rebootem cyklu. W sumie ma powstać sześć kolejnych filmów pod marką „Resident Evil”.

Oryginalnie konsolowy tytuł o zabijaniu zombiaków ukazał się w 1996 roku i zrewolucjonizował komputerowy gatunek horroru. Kinowa wersja weszła na ekrany w 2002 roku i przy budżecie 33 milionów dolarów udało jej się zgarnąć 102 miliony. Kolejnym odsłonom, przy względnie niskich kosztach produkcji jak na standardy Hollywoodu, udawało się zarabiać coraz więcej i więcej. Największe wpływy uzyskano z „Afterlife” z 2010 (296 milionów), „Retrybucji” z 2012 (240 milionów), a zwłaszcza z „Ostatniego rozdziału” (312 milionów).

Wybrałbyś/wybrałabyś się do takiej kliniki?

Robert Skowronski
Tagi: #Duperele #Resident Evil