01.12.2016 15:06

Spotify zażartował z dziwnych zachowań użytkowników

Powoli kończy się 2016 i Spotify postanowił podsumować ten rok bazując na zadziwiających zachowaniach użytkowników platformy.

foto: materiały prasowe

Serwisy streamingowe? Artyści kręcą nosem, gdy słyszą o Spotify czy YouTube. Roger Waters, David Draiman czy Trent Reznor jawnie krytykują serwisy zarzucając im wzbogacanie się kosztem muzyków. Nic zatem dziwnego, że Spotify stara się wzbudzić zaufanie u użytkowników, choć platforma dobrze daje sobie radę na rynku.

W USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Francji pojawiły się billboardy Spotify, które miały zaciekawić przechodnia i cel został osiągnięty. Na reklamach opisano dziwne zachowania użytkowników i skomentowano je w zabawny sposób.

Opisano zatem sytuacje, gdy ktoś w walentynki odtworzył utwór „Sorry” 42 razy, 1 235 facetów polubiło playlistę „Girls Night” czy słuchacz z Berlina stworzył 10-godzinną playlistę „miłość do knajp”. Natomiast 3 700 użytkowników w dniu głosowania odnośnie Brexit odsłuchało „It's the End of the World as We Know It”.

Zobaczcie, jak wyglądają te billboardy:

Spotify tak podsumowało ten rok - Dzięki 2016. Było dziwnie.

A po nagrania których artystów konkretnego gatunku sięgali słuchacze Spotify? W kwestii rocka i metalu chyba nie ma zaskoczenia:

  • Klasyczny rock: The Beatles
  • Rock: Red Hot Chili Peppers
  • Metal: Metallica
  • Muzyka klasyczna: Wolfgang Amadeus Mozart
  • Country (mowe): Luke Bryan
  • Country (stare: Johnny Cash
  • Muzyka elektroniczna: The Chainsmokers
  • Emo: Panic! At The Disco
  • Hip Hop: Drake
  • Jazz: Nina Simone
  • Latin: Enrique Iglesias
  • New Age: Enya
  • Pop: Drake
  • R&B: Rihanna
  • Reggae: Bob Marley & The Wailers
  • Reggaeton: Enrique Iglesias
  • Soul: Michael Jackson

Jak oceniacie pomysł Spotify odnośnie billboardów?

komentarze
Tagi: #Duperele