04.10.2017 16:19

Tak wyglądały słynne gry, zanim zostały dokończone

Tak prezentują się gołe gry, zanim zostaną ubrane w kolorowe tekstury – twórcy dzielą się sekretami alkowy w ramach akcji blocktober.

Tak wyglądały słynne gry, zanim zostały dokończone
foto: Em Schatz‏ , Twitter

Nazwa wzięła się z połączenie października – po angielsku october – ze sformułowaniem blockout, stosowanym do określenia projektu poziomu przed dodaniem do niego ozdobników graficznych lub stworzony dla wprawy.

Akcja nawiązuje to inicjatywy, jaka na Twittera zawitała we wrześniu – deweloperzy zdradzali wtedy w sekrecie, jakich sztuczek używają, żeby oszukiwać w grach, i to często na korzyść gracza.

Dzięki blocktoborowi można zobaczyć, jak przed przejęciem przez grafików wyglądały znane (i nieznane) gry – w negliżu można zobaczyć między innymi Uncharted 3 i 4, The Last of Us, Titanfall, Dead Space 2, Unreal Tournament czy Asphalt 7. Niektórzy przygotowali nawet filmiki, na końcu znajdziecie także polski akcent.

Bardzo dużo do powiedzenia miały osoby pracujące nad serią Uncharted:

Na następnej stronie zobaczycie więcej projektów z Uncharted 4 i Uncharted 3.

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: #Gry