09.11.2017 15:13

DomowyDyskont.pl – powstał pierwszy internetowy dyskont w Polsce

Właściciele serwisu chcą zapełnić lukę na rynku dyskontów, która według nich powstała przez brak zaangażowania w sieci takich marek jak Biedronka czy Lidl. Dlatego otworzyli DomowyDyskont.pl.

DomowyDyskont.pl – powstał pierwszy internetowy dyskont w Polsce
foto: zrzut ekranu ze strony sklepu

DomowyDyskont.pl jest polską firmą, założoną przez Igora Pielasa, który dotychczas zajmował się sprzedażą bambusowych rowerów. Teraz z pomocą swoich znajomych oraz inwestorów postanowił wejść na rynek dyskontów, który w Polsce zdominowany jest przez firmy jak Biedronka lub Lidl.

Znane marki dominują jednak tylko na polu sklepów stacjonarnych – wspomniana Biedronka czy Lidl są praktycznie nieobecne w sieci. Dlatego właściciele Domowego Dyskontu postanowili załatać dziurę na polskim rynku dyskontów. Według Pielasa przewagę nad stacjonarnymi molochami zapewnia im „Dyskontowa Środa” podczas której ceny niektórych produktów spadają do na przykład 10 złotych, podczas gdy w innych sklepach kosztują ponad 100 polskich złotych:

"

Mamy „dyskontowe środy”, kiedy to ceny wynoszą od 1-15 zł. Nie ważne, ile te same produkty kosztowały w dyskoncie – czasem nawet jest to 100 zł – u nas zawsze cenna pozostaje na tak samo niskim poziomie. Rzucamy rękawicę Biedronce i Lidlowi. "

Podejrzenia mogą budzić aż tak niskie ceny w dyskoncie. Ale na to właściciele znaleźli sposób - towary są kupowane po niższej cenie od niemieckich dyskontów, w których występuje nadprodukcja. Według Pielasa mały internetowy dyskont ma jeszcze jedną ogromną zaletę nad swoją stacjonarną konkurencją:

"

Duzi gracze, jak Biedronka czy Lidl, nie zawsze są w stanie przewidzieć, ile towaru potrzebują. Stąd biorą się liczne zwroty. My jesteśmy mniejsi, korzystamy z nowoczesnych technologii, dlatego nie mamy z tym problemu, a to daje nam przewagę. "

Stronę dyskontu znajdziecie tutaj. Zrobicie zakupy na domowymdyskoncie.pl?

Kamil Kacperski
Tagi: #Internet