08.12.2017 13:23

Dostęp do internetu w zamian za oglądanie reklam

Oglądanie reklam może zacząć się opłacać – dzięki aplikacji WebHop w zamian za wpatrywanie się ekran otrzymujemy do 100 MB transferu danych każdego dnia.

Dostęp do internetu w zamian za oglądanie reklam
foto: materiały prasowe

W skali miesiąca jest to już 3 GB, a więc całkiem rozsądna wielkość. Bonusowa transmisja danych może być wykorzystana jako podstawowa (na przykład w najtańszych taryfach na kartę) lub dodatkowa, dorzucająca cenne megabajty do już limitu od operatora.

Według twórców aplikacji, korzystanie z niej ma być proste i przyjemne:

"

WebHop pomoże każdemu, kto potrzebuje dodatkowego transferu poza swoim pakietem, czy przedpłaconym limitem - wystarczy zainstalować prostą i intuicyjną aplikację. Za jej pośrednictwem użytkownik otrzymuje w telefonie bezpłatny dostęp do internetu, dzięki któremu może swobodnie korzystać ze wszystkich serwisów internetowych, komunikatorów oraz przeglądarek. W zamian, podczas korzystania z usługi, co jakiś czas wyświetlane są reklamy lub oferty sponsorów. "

Program znajduje się obecnie w fazie testowej – na darmowy dostęp do sieci może liczyć co najmniej 7,5 tys. użytkowników, z których każdy może dostać do 100 MB transferu dziennie. Górnej granicy liczebności testerów nie określono.

WebHop kierowany jest do ludzi młodych, którzy swoje środki wolą wydać na inne przyjemności, niż płacenie za dostęp do internetu. 100 MB dziennie powinno wystarczyć do komunikacji przez Facebooka i oglądania udostępnionych przez znajomych fotek.

"

Aplikacja dedykowana jest użytkownikom systemu Android i jednocześnie abonentom jednej z czterech wiodących sieci: Orange, Plus, T-Mobile oraz Play. Dane przesyłane za pośrednictwem aplikacji nie obciążają konta i nie zmniejszają pakietu dostępnego w ramach usługi operatora. Użytkownik może w każdej chwili sprawdzić jaka ilość MB pozostała mu do wykorzystania. O przekroczeniu dziennych limitów obowiązujących w czasie testu aplikacji zostanie dodatkowo poinformowany. "

WebHop to nie pierwsza próba wprowadzenia usług mobilnych „opłacanych” oglądaniem reklam – podobną ofertę przedstawił już w 2010 roku FreeM. Sieć zniknęła z rynku – wtedy nie zdołano przekonać użytkowników do oglądania reklam.

Program można pobrać ze Sklepu Play.

Przyda się Wam?

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: #Mobile