07.11.2017 13:05

Samsung zaorał iPhone'y bezlitosną reklamą

Wraz z pojawieniem się iPhone’a X w sprzedaży zaprezentowano związane z tym wydarzeniem reklamy – okazji nie mógł przegapić Samsung, który bezlitośnie naśmiewa się z wszystkich generacji telefonów Apple.

Samsung zaorał iPhone'y bezlitosną reklamą
foto: kadr z wideo

Kocha się nie za coś, ale mimo czegoś – to motto przychodzi do głowy podczas oglądania minutowego klipu. Samsung pokazuje w nim, że miłość do iPhone’a jest ślepa i dopiero zrozumienie, że jest się w toksycznym związku pozwala przejrzeć na oczy.

W reklamie przewijają się oczywiście sprzęty Samsunga, używane przez prawdziwą miłość życia głównego bohatera. Z początku budzą one zdziwienie, ale z czasem i pogłębianiem znajomości pojawia się prawdziwa zazdrość.

Wielu internautów za mistrzowski nokaut uznało pojawiające się pod koniec klipu fryzurę fana stojącego w skromnej kolejce po iPhone’a X – tę subtelność wiele osób przegapia podczas pierwszego oglądania reklamy:

Film nosi nazwę „Dorastanie” i co ciekawe, celność wypunktowania iPhone’ów przyznawana jest nawet przez właścicieli telefonów Apple.

Pomysł na reklamę nawiązuje do klipów, w których Apple konfrontowało przebojowe wcielenie MacBooka z ciapowatą personifikacją pecetów. Samsung wyśmiewa się między innymi z małej pojemności wbudowanej pamięci (której nie można rozszerzyć za pomocą kart micro-SD), ograniczonej wodoodporności telefonów, a także z koniecznością stosowania przejściówek, żeby można było używać z nowymi iPhone’ami sporej części akcesoriów.

O kabelku umożliwiającym jednoczesne ładowanie smartfona i słuchanie muzyki nie wspominając – a jego cena nie jest oczywiście niska.

Samsung nie jest jedynym producentem, który naśmiewa się z przedstawianych jako rewolucyjne rozwiązań Apple. Taki klip przygotowała w kwietniu 2017 roku Motorola:

Ta kreacja nie zdobyła sobie jednak tak dużej sympatii internautów, podczas gdy reklama Samsunga została obejrzana w ciągu dwóch dni ponad 7 mln razy.

A Wy z jakich telefonów korzystacie?

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: #Mobile