21.06.2016 10:47

Awaria mBanku. Ważne informacje dla klientów

Już dziś, 21 czerwca, mBank rozpocznie produkcję nowych kart płatniczych dla klientów, którzy utracili swoje karty po awarii systemu. Bank zapewnia, że usterka, która uprzykrzyła życie wielu ludziom, nie była efektem działań hakerów.

mBank
Foto: mBank

W poniedziałek bankomaty zatrzymywały karty płatnicze mBanku. Wielu sprzedawców w sklepach otrzymało też komunikat, aby zatrzymać klientowi jego kartę. Były też kłopoty z połączeniem telefonicznym z biurem obsługi klienta. 

Jak szybko nowe karty mogą dotrzeć do poszkodowanych klientów banku?

W ciągu kilku najbliższych dni. Rzecznik mBanku Krzysztof Olszewski zapewnia, że uruchomiono specjalną procedurę przyspieszonego wydawania kart dla poszkodowanych w wyniku awarii klientów. Dziś można już dodzwonić się na infolinię i tam otrzymać szczegółowe informacje i jak złożyć wniosek o nową kartę. Bank nie chce podać informacji, ile kart pożarły bankomaty. Zapewnia tylko, że nie doszło do niej w wyniku działania hakera

mBank obsługuje około 4,5 miliona klientów indywidualnych w Polsce, Czechach i na Słowacji.

Tagi: #Polska