21.03.2016 11:39

Klip promocyjny URSUSA – w odwiecznym wyścigu do perfekcji

Jakość wykonania oraz nowoczesne wzornictwo, które nie odstają względem światowych liderów – takimi cechami szczyci się polska firma produkująca ciągniki oraz maszyny rolnicze.

Klip promocyjny URSUSA – w odwiecznym wyścigu do perfekcji
foto: kadr z wideo

URSUS jest najstarszą polską marką wytwarzającą maszyny i urządzenia rolnicze. Reprezentuje polski kapitał – posiada fabryki w Lublinie, Dobrym Mieście i Opalenicy, gdzie łącznie zatrudnia ponad 800 osób. Grupa należy do kluczowych inwestorów regionu lubelskiego, gdzie rozwija swoje zaplecze produkcyjne i laboratorium badawczo-rozwojowe.

Ideą spółki jest tworzenie różnorodnych produktów odznaczających się wysoką europejską jakością oraz atrakcyjną ceną. Obecnie firma ta skupia się na rozwoju i promocji marki zarówno w Polsce, jak i na rynkach eksportowych.

Zdaniem polskiego przedsiębiorstwa, wytwarzane przez nie maszyny to efekt połączenia doświadczenia z najnowszymi technologami. Sztandarowymi produktami są znane i używane od pokoleń ciągniki. Równolegle URSUS wprowadza serie maszyn i urządzeń dla rolnictwa takich jak prasy, ładowacze czołowe, rozrzutniki obornika – wszystko zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających gospodarzach i sadownikach.

Zdaniem polskiej firmy, produkowany w rodzimym kraju sprzęt cechuje niezawodność, połączona z wydajnością oraz niskimi kosztami eksploatacji. Jest zatem czym się chwalić, dlatego też powstał taki oto klip promocyjny:

Na początku tego roku URSUS otrzymał wyróżnienie „Tego, który zmienia polski przemysł” za 2015 rok, przyznane przez Grupę PTWP. Zdaniem organizatorów ta nagroda wręczana jest przedsiębiorstwom, które zmierzają w kierunku pożądanego z punktu widzenia przyszłości polskiej gospodarki. W tym konkretnym przypadku PTWP wspomina o:

"

Konsekwentnie realizowanym, opartym na partnerskiej współpracy programie zagranicznej ekspansji promującej markę kraju i przecierającej biznesowe szlaki na odległych rynkach. Lubelska spółka odwołuje się do swojej tradycji i prowadzi działalność w oparciu o rodzimy kapitał. Jest jedyną spółką z segmentu maszyn i urządzeń dla rolnictwa notowaną na GPW. Ciągniki i maszyny z Ursusa na polu technologii i designu konkurują z produktami światowych potentatów branży. "

Polska firma na przestrzeni ostatnich lat podpisała trzy umowy na dostawy ciągników do Etiopii i Tanzanii na łączną kwotę 175,7 mln dolarów amerykańskich. Partnerami URSUSA są także firmy działające na rynkach skandynawskich, wschodnich oraz w takich krajach jak Czechy, Słowacja, Węgry, Holandia, Chorwacja i Słowenia.

W ciągu trzech kwartałów 2015 roku URSUS odnotował 62% wzrost przychodów ze sprzedaży. W tym samym okresie producent inwestował zarówno w opracowywanie nowych modeli, rozwój sprzedaży eksportowej, jak i projekty nowej transmisji Vigus oraz ekologicznych autobusów Ekovolt.

Co ciekawe, w Polsce spośród 1,5 milionów ciągników około 700 tysięcy jest marki URSUS.

Mamy powód do dumy?

Tagi: Duperele Ursus