25.11.2015 14:52

Usługa Volvo – paczkomat w postaci samochodu

W cenie są wszelkie usługi, które znacząco podnoszą jakość życia – ułatwiają lub wręcz wyręczają z pewnych codziennych czynności. Volvo wychodzi naprzeciw swoim klientom cierpiącym z powodu nadwyżki internetowych zamówień i bolączką związaną z brakiem wolnego czasu.

Usługa Volvo – paczkomat w postaci samochodu
foto: materiały prasowe

Szwedzki producent samochodów połączył swoje siły z trzema firmami świadczącymi usługi z zakresu dostarczania towarów zamówionych przez internet. Według przedstawicielstwa Volvo, przedsiębiorstwa z którymi została nawiązana współpraca, są liderami w obszarze komunikacji i logistyki.

Korzystając z nowej usługi będzie można kupić np. świąteczne prezenty lub też rzeczy ze sklepu spożywczego, czyli wszelkiego rodzaju napoje i żywność. Jak to działa? Dostawca dysponuje kluczem cyfrowym, który zezwala na jednorazowy dostęp do konkretnego pojazdu marki Volvo. Po zamówieniu towarów w internecie i odgórnym ich opłaceniu, kurier dostarcza produkty bezpośrednio do bagażnika samochodu – jak już wykona swoje zadanie, właściciel szwedzkiego auta dostaje stosowne powiadomienie na smartfonie. W jego gestii pozostaje jedynie przeniesienie rzeczy z auta do domu.

Marketingowy dopięli swego – ta innowacyjna usługa została wprowadzona nieprzypadkowo właśnie teraz. Z pewnością o każdej porze roku pozwali ona zaoszczędzić sporo czasu, jednak w okresie przedświątecznym jest wyjątkowo cenna. Zakupowy szał skutecznie wydłuża czas trwania wszelkich zakupów. Poza kolejkami do kas, często jest ciężko znaleźć samo miejsce parkingowe.

Bjorn Annwall, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu w Volvo Cars, jest bardzo dumny z wprowadzenia nowej usługi do oferty:

"

Boże Narodzenie to nie tylko czas radości i zabawy – to także bardzo pracowity okres dla większości rodzin. Dzięki naszej nowej usłudze, odbieranie produktów zamówionych w sieci będzie prostsze niż kiedykolwiek. Nowe rozwiązanie jest dowodem na to, że innowacyjna technologia znacząco może ułatwić ludziom życie i zaoszczędzić ich czas. "

Jedynym minusem na chwilę obecną jest ograniczony zasięg funkcjonowania usługi. We wczesnej fazie projektu, dostępna ona będzie wyłącznie dla właścicieli Volvo w Goteborgu, którzy są subskrybentami Volvo On Call. Z czasem obszar jej działania zostanie powiększony o całą Szwecję, a następnie o inne kraje. Sukcesywnie rozszerzany będzie dostępny w ofercie asortyment.

Jak Wam się podoba ta koncepcja?

Tagi: Volvo News