06.02.2018 14:33

Strona dla obrońców dinozaurów. Pomysłowa akcja promocyjna filmu „Jurassic World: Upadłe królestwo”

Uratuj dinozaury! Wspomóż akcję grupy ratowania prehistorycznych zwierząt w pomysłowej akcji marketingowej filmu „Jurassic World: Upadłe królestwo”. 

Strona dla obrońców dinozaurów. Pomysłowa akcja promocyjna filmu „Jurassic World: Upadłe królestwo”
foto: print screen z dinosaurprotectiongroup.com

Kolejna część „Parku Jurajskiego” już niedługo trafi do kin. W pierwszy weekend lutego 2018 roku rozpoczął się Super Bowl. Jak zwykle podczas wydarzenia wyemitowano zapowiedzi najbardziej wyczekiwanych filmów i seriali, które ukażą się w pierwszych miesiącach roku. Jedną z takich produkcji jest „Jurassic World: Upadłe królestwo”. Zaprezentowano wreszcie pełny zwiastun filmu. To nie jedyna forma promocji kontynuacji „Jurassic World”. W sieci pojawiła się ciekawa viralowa akcja.

Dinosaur Protection Group - co to jest?

Zwiastun, plakat i banery wyświetlane w sieci to standard. W dzisiejszych czasach potrzeba czegoś, co przyciągnie uwagę potencjalnego widza. Od kilku lat pojawiają się ciekawe formy promocji filmów i seriali. Przykładem może być Pawilon Altered Carbon stworzony przez platformę Netflix, by zareklamować nowy serial. Ciekawą formę marketingu wybrali również autorzy drugiej części „Pacific Rim”. W podobny ton wpisuje się „Jurassic World: Upadłe królestwo” ze stroną internetową, która ruszyła wraz z opublikowaniem zwiastuna. 

Dinosaur Protection Group, którą możecie odwiedzić po TYM linkiem, to witryna fikcyjnej organizacji, która walczy, by ratować dinozaury. Mimo że grupa jest wymyślona, twórcy podeszli do sprawy niezwykle poważnie. Powołano do życia nie tylko stronę www, wyglądającą bardzo autentycznie, z działającymi zakładkami dotyczącymi grupy, ale również stworzono dla DPG konta na najpopularniejszych platformach społecznościowych.

DPG działa na rzecz praw dinozaurów. Walczy o to, by zapewnić odtworzonym zwierzętom spokój i nie doprowadzić do ponownego ich wyginięcia. Sympatycy kopalnych stworów mogą śledzić poczynania grupy i być na bieżąco z wszelkimi sprawami dotyczącymi ratowania dinozaurów. Mogą też prześledzić historię odtworzenia gatunków, które niegdyś rządziły planetą. Strona wizualnie i formalnie przypomina podobne witryny poświęcone rzeczywiście występującym zwierzakom, które są zagrożone wyginięciem.

 „Jurassic World: Upadłe królestwo” - kiedy premiera?

Trzeba przyznać, że to pomysłowa akcja, która na pewno zadziała na wielu widzów. Pozwala im w pełni przenieść się w świat filmu, zanim wybiorą się do kina. Na podobny pomysł wpadli twórcy serialu „West World”, którego sezon niebawem pojawi się na HBO. Powołali do życia stronę, na której można dowiedzieć się o istnieniu innych tematycznych parków rozrywki. Film o dinozaurach i ich obrońcach trafi do kin już 8 czerwca 2018 roku. 

Czy wspierasz DPG?

Sergiusz Kurczuk
Tagi: Jurassic World Chris Pratt Jurassic World: Upadłe Królestwo