07.08.2019 12:36

Powstały kuloodporne plecaki z logotypami Avengers. Disney zażądał zakończenia ich sprzedaży

Firma TuffyPacks w lipcu wprowadziła do sprzedaży nową linię kuloodpornych plecaków z logotypami inspirowanymi Avengers i księżniczkami Disneya. Produkty nie spodobały się megakorporacji, która zażądała zaprzestania ich sprzedaży.

Avengers
foto: shutterstock.com

Disney postanowił zdystansować się od linii kuloodpornych plecaków dla dzieci, na których pojawiły się logotypy związane z "Avengers" i księżniczkami Disneya. Cała sytuacja została oczywiście spowodowana ostatnimi strzelaninami w Stanach Zjednoczonych. 

Do sprzedaży trafiły plecaki kuloodporne z logo księżniczek Disneya

Firma TuffyPacks wypuściła w lipcu do sprzedaży nową linię plecaków kuloodpornych zaprojektowanych, by bronić dzieciaki przed strzałami z pistoletu. Na początku należały one do serii "Back-To-School", ale ostatnie wydarzenia w USA spowodowały, że produkty stały się obiektem kontrowersyjnym.

Pokemon
Pokemon
Przeczytaj także Pokemony znów są bohaterami kontrowersji. Tym razem pojawiły się problemy prawne

Seria została nazwana "Ballistic Shield", a wśród produktów znajdziemy plecaki z logotypami inspirowanymi "Harrym Potterem", księżniczkami Disneya, Avengers i innymi znanymi seriami. Teraz Disney postanowił skrytykować inicjatywę i poprosił o zaprzestanie produkcji oraz sprzedaży nieoficjalnych gadżetów związanych z ich własnościami intelektualnymi. Na łamach The Hollywood Reportera pojawiło się oficjalne oświadczenie w tej sprawie:

"

Żaden z tych produktów nie został autoryzowany przez Disneya i żądamy, że ci odpowiedzialni za ich produkcję przestaną używać naszych własności intelektualnych w celach promocji ich twórczości. "

Według nieoficjalnych wiadomości TuffyPack, sprzedaż plecaków wzrosła o 300-500% w wyniku niedawnych strzelanin, jednak firma odmówiła przedstawienia publicznie pełnych wyników fiskalnych. Do sprawy odniósł się założyciel i CEO firmy, Steve Naremore. Ten przyznał, że ostatnie dni były "pracowite dla firmy", ale dodał, że "żyjemy w bardzo smutnym świecie, skoro nasz produkt istnieje i się sprzedaje". 

Zobacz także: Scenarzyści "Avengers: Endgame" wyjaśnili jedną z luk fabularnych filmu

Tagi: News Disney