21.02.2018 17:57

Netflix zaprezentował zwiastun „Zagubionych w kosmosie” – nowej wersji serialu z lat 60.

W przestrzeni kosmicznej nowy międzygalaktyczny serial Netfliksa miał już swoją premierę. Na Ziemi możemy na razie oglądać pierwszy zwiastun. Jak prezentuje się nowa wersja „Zagubionych w kosmosie”?

foto: materiały prasowe Netflix

To nie żart ani chwyt marketingowy! Podczas gdy na Ziemi oglądamy dopiero pierwszą zapowiedź nowego serialu Netfliksa, w kosmosie produkcja ta miała już swoją premierę. Netflix udostępnił pilot serialu agencji NASA, która już 12 dni temu zaprezentowała go astronautom przebywającym na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.

LIS_SG_107_00136R

„Zagubieni w kosmosie” - oficjalny zwiastun

Nowy serial jest remakiem amerykańskiego klasyku science-fiction z lat 60-tych, przedstawiającego losy rodziny Robinsonów, która w 1997 roku (!) wyrusza w kosmiczną podróż, by sprawdzić możliwość kolonizacji planety Alpha Centaur. Jak możemy się domyślać, akcja serialu Netfliksa nie będzie toczyć się w latach 90., lecz w przyszłości oddalonej o 30 lat od teraz. Pierwsza zapowiedź „Zagubionych w kosmosie” pozwala prześledzić historię ludzkości na Ziemi i przenieść się w przyszłość, w której podróże kosmiczne są codziennością:

O czym są „Zagubieni w kosmosie”?

Współczesna wersja serialu science fiction z lat 60. przeniesie widzów w odległą o 30 lat przyszłość, w której zasiedlanie innych planet stało się rzeczywistością. Robinsonowie są jedna z rodzin wybranych do roli kolonizatorów odległej planety, na której mają wieść nowe lepsze życie. Podczas wyprawy okazuje się jednak, że ich statek kosmiczny został zepchnięty z kursu. Bohaterowie muszą więc zawrzeć nowe sojusze i wspólnie zawalczyć o przetrwanie w nowej, nie tak pięknej jak zapowiadano, rzeczywistości.

LIS_SG_101_00092aR

Prócz Robinsonów, w fatalnej sytuacji znalazła się także para tajemniczych bohaterów połączonych przez los. Są nimi Dr Smith (Parker Posey) - mistrzyni manipulacji oraz Don West (Ignacio Serricchio), szelmowski i czarujący pracownik fizyczny, który nie był zwolennikiem całej eskapady, a tym bardziej awaryjnego lądowania na nieznanej planecie.

LIS102DW2r

W role członków rodziny Robinsonów wcielą się: Toby Stephens („Śmierć nadejdzie jutro”), Molly Parker („House of Cards”) oraz Max Jenkins, Mina Sundwall i Taylor Russell. Ziemska premiera serialu została zapowiedziana na 13 kwietnia 2018 roku. Netflix tradycyjnie zaprezentuje wtedy wszystkie odcinki serialu.

Natalia Hluzow