14.06.2019 12:35

NASA odnalazła symbol "Star Treka" na Marsie

NASA zajmuje się sprawami ważnymi i jeszcze bardziej ważnymi. Nie wiemy, do której kategorii zalicza się odnalezienie na Marsie logo Star Treka, ale prawda jest jedna - naukowcy z amerykańskiej agencji dokonali kompletnie absurdalnego odkrycia.

Star Trek
foto: kadr z serialu

Kosmos, ostatnia granica. Ludzkość od dawna marzy o podróżowaniu po niezbadanych terenach naszej galaktyki. Spełnieniem tych fantazji był m.in. "Star Trek" z lat 60., który opowiadał o przygodach nieustraszonej załogi eksploratorów ze statku Enterprise. W trakcie swoich wojaży kapitan Kirk i jego ekipa zwiedzili niezliczone ilości planet, poznali setki różnych ras kosmitów i dzielnie dążyli tam, gdzie jeszcze nikogo nie było.

Star Trek - logo serialu odkryto na Marsie

Dlatego bezproblemowo możemy sobie wyobrazić zachwyt połączony z przerażeniem, który musieli przeżyć specjaliści z NASA, gdy odkryli, że na Marsie jest góra w kształcie logo Gwiezdnej Floty ze "Star Treka". Oczywiście jest to nic więcej, niż totalny przypadek, ale naukowcy na pewno przez chwilę musieli czuć się naprawdę skonfundowani. Zdjęcie oczywiście zostało niemalże natychmiast udostępnione w internecie. Zobaczcie je poniżej:

190613120458-dune-footprints-mars-exlarge-169

Naukowcy szybko wytłumaczyli, że nie jest to dzieło ani Gwiezdnej Floty, ani Zjednoczonej Federacji Planet, ale raczej lawy, wydm i wiatru słonecznego. Te kształty zostały znalezione w południowo-zachodnim regionie Marsa. Według specjalistów pewnego razu Mars przeszedł metamorfozę z powodu lawy, co spowodowało, że wydmy zostały od siebie odcięte i stworzyły swojego rodzaju "wysepki", czego efekty widzimy na powyższym zdjęciu.

Quentin Tarantino
Przeczytaj także Quentin Tarantino potwierdził, że powstał scenariusz jego "Star Treka". Film będzie tylko dla dorosłych

Jeśli chodzi zaś o "Star Treka", to fani niedawno niewątpliwie ucieszyli się, gdy Quentin Tarantino potwierdził, że powstał scenariusz do jego filmu przeznaczonego dla osób pełnoletnich, który będzie osadzony właśnie w świecie pochodzącym z kosmicznej franczyzy. Niestety, wciąż nie pojawiły się szczegółowe informacje ze strony wytwórni Paramount, która jest posiadaczem praw do "Star Treka".

Tagi: Star Trek