Oto najdziwniejszy crossover 2019 roku - Rick i Morty promują "Death Stranding"

04.11.2019 10:48
Oto najdziwniejszy crossover 2019 roku - Rick i Morty promują "Death Stranding" Fot. kadr z wideo "Rick and Morty x Death Stranding"

"Death Stranding" to nadchodzące dzieło Hideo Kojimy, w którym wcielimy się w kuriera Sama Portera, mającego na celu "ponowne połączenie Ameryki". Twórcy postanowili promować dzieło w niekonwencjonalny sposób.

Telewizja Adult Swim opublikowała niedawno nową zapowiedź "Ricka i Morty'ego", w którym główny bohaterowie wybierają się na przygodę do świata "Death Stranding". Wnuczek jest ubrany niczym główny bohater gry Kojimy, a w jego ekwipunku znajduje się m.in. charakterystyczne "dziecko w słoiku". 

Rick i Morty promują Death Stranding

Ciekawy spot promujący obydwa tytuły zawiera oczywiście humor Dana Harmona i Justina Roilanda, ale także zapowiada tytuły które będą dostępne w trakcie tego samego weekendu - "DS" pojawi się w sprzedaży już 8 listopada 2019 roku, natomiast premierowy epizod animacji Adult Swim zostanie wyemitowany już 10 listopada. Zobaczcie ciekawy crossover:

Przeczytaj także

W trakcie niedługiego wideo panowie kłócą się, co zrobić z dziwnym dzieckiem na piersiach Morty'ego. I chociaż początkowo wnuk jest sceptycznie nastawiony do różnych propozycji Ricka, to w końcu obydwaj zgadzają się, by skonsumować dzieciaka, ponieważ "może dać im super siłę albo długi skok". Trzeba przyznać, że to bardzo ciekawy sposób na promowanie "Death Stranding".

Zobacz także: Wiemy, ile odcinków będzie mieć 4. sezon "Ricka i Morty'ego"

Kamil Kacperski
Kamil Kacperski Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.