Warner Bros. wybrało nowego szefa marki Harry Potter. Czy czekają na nas kolejne filmy z serii?

22.01.2021 11:42
Warner Bros. wybrało nowego szefa marki Harry Potter. Czy czekają na nas kolejne filmy z serii? Fot. Wiese/FaceToFace/REPORTER/East News

Jeden z kierowników Warner Bros, Tom Ascheim został właśnie szefem marki Harry Potter i Wizarding World. Ma zarządzać wszystkimi nadchodzącymi projektami związanymi z franczyzą.

Filmowa seria o Harrym Potterze doczekała się nowego szefa

Jak podaje Variety, filmowa seria o Harrym Potterze ma nowego szefa, Toma Ascheima. Mężczyzna jest również prezesem dywizji zajmującej się produkcjami dla dzieci, młodych dorosłych i klasyków. Będzie działał bezpośrednio pod szefową WarnerMedia, Ann Sarnoff. 

Polecamy

Ascheim ma być reprezentantem WarnerMedia w relacjach z J.K. Rowling i jej agentami. Jego zadaniem będzie również rozszerzanie Wizarding World, jego partnerstw i kreatywnych dzieł spod tego banneru. Warner Bros. na razie nie zdradził konkretnych informacji dotyczących filmów z serii, ale trudno sobie wyobrazić, by nie próbowali rozbudować franczyzy o kolejne spin-offy "Harry'ego Pottera".

Z popularności serii zdaje sobie sprawę wspomniana szefowa WarnerMedia. Ann Sarnoff ma nadzieję, że zmiana kierownictwa w marce spowoduje spory powiew świeżości i zastrzyk kreatywności w zarządzaniu franczyzą: 

Harry Potter i Wizarding World to ikoniczna franczyza pełna bohaterów, którzy mają miejsce w sercu milionów fanów na całym świecie. Nowy zarząd franczyzy podkreśla ogromną wagę, którą Warner Bros. przywiązuje do serii i nadzieję, że wykorzystamy jej popularność do dostarczania kolejnych świetnych doświadczeń dla widzów. Jestem podekscytowana, że Tom będzie zarządzał przyszłością serii i nie mogę się doczekać nowych pomysłów, które on i jego ekipa nam zaprezentują.

Polecamy

Harry Potter jest jedną z najważniejszych marek dla Warner Bros, ponieważ filmy z serii przyniosły przychody w wysokości ponad 7,7 miliarda dolarów w box-offisie. Seria doczekała się również spin-offów w postaci "Fantastycznych zwierząt".

Dwa dotychczasowe filmy przyniosły prawie 1,5 miliarda dolarów zysku ze sprzedaży biletów, chociaż zauważyć możemy zmniejszenie popularności marki - "Zbrodnie Grindelwalda" zarobiły "jedynie" 654 miliony dolarów, co sprawia, że to najmniej dochodowa produkcja z tej franczyzy.

Ale Wizarding World to nie tylko filmy - to również gadżety, parki rozrywki w Orlando i Osace, a także sztuka teatralna "Harry Potter i Przeklęte dziecko" i gry wideo - w tym zapowiedziana produkcja z otwartym światem, "Hogwarts Legacy". 

Ascheim w oficjalnym oświadczeniu zapowiedział natomiast, że nie może się doczekać wzięcia marki w obroty i tworzenia nowych treści z serii. Miejmy jedynie nadzieję, że nie wymyśli rebootu serii filmów, która w 2021 roku obchodzi swoje 20-lecie.

Polecamy
Kamil Kacperski
Kamil Kacperski Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.