06.02.2018 17:11

Viralowa strona zachęca do spędzenia wakacji w... Westworld i innych parkach tematycznych z serialu

„Westworld” już niebawem powróci z 2. sezonem. Z tej okazji powstała cała grupa stron internetowych będąca elementem kampanii viralowej HBO.

Viralowa strona zachęca do spędzenia wakacji w... Westworld i innych parkach tematycznych z serialu
foto: kadr ze zwiastuna "Westworld s02"

„Zostaw swój świat za sobą. Żyj bez ograniczeń.” Takimi słowami wita odwiedzających strona Delos Destinations. Znajdujące się na niej fotografie pięknych krajobrazów i napisane reklamowym językiem teksty zachęcają do spędzenia wakacji w jednym z ekskluzywnych parków tematycznych, w których można spełnić swoje ukryte pragnienia, a krew i śmierć są prawdziwe. Jedynym, który nie może umrzeć, jesteś Ty.

Nowe światy „Westworld” 

Akcja pierwszego sezonu serialu „Westworld” zgodnie z tytułem toczyła się w świecie Dzikiego Zachodu. Twórcy już od jakiegoś czasu zapowiadali, że kolejny sezon będzie rozszerzał to, co poznaliśmy w 2016 roku o nowe światy, jednak dotychczas nigdzie nie zostały one ukazane. Oficjalny zwiastun „Westworld 2” również skupił się na tym, co już znane. Jednocześnie jednak powstała kampania viralowa, która uchyla rąbka tajemnicy na temat nowych światów.

Na stronie delosdestinations.com w zakładce „About” możemy na przykład zobaczyć iście azjatycki krajobraz, który sugeruje, że w drugim sezonie czekają nas doświadczenia w Samurai World, które zasugerowano już na koniec pierwszej serii. 

westworld

Natomiast zakładka „Experience” prezentuje 6 parków tematycznych, z czego 4 są zamknięte z powodu renowacji, jeden - w który nie da się kliknąć - jest prawdopodobnie światem Samurajów, zaś ostatni (a w zasadzie pierwszy) przenosi nas do osobnej witryny discoverwestworld.com poświęconej w całości atrakcjom świata Dzikiego Zachodu. Trzecia zakładka „Investors” przekierowuje na kolejną stronę, Delos Incorporated, gdzie znajdują się informacje na temat firmy stojącej za wyjątkowymi parkami oraz zdjęcie jej założyciela, Jamesa Delosa. 

Nietypowe kampanie promocyjne seriali

„Westworld 2” to kolejna produkcja, której kampania promocyjna polega m.in. na wplataniu elementów filmu lub serialu w rzeczywistość. Pionierami w tej dziedzinie byli twórcy „Blair Witch Project”, którzy w ramach kampanii reklamowej filmu rozwieszali plakaty z informacjami o zaginionych studentach. Natomiast w lutym 2018 swoją pierwszą siedzibę w Polsce otworzyła firma Psychasec, by wypromować serial „Altered Carbon”.

Kiedy premiera „Westworld 2”?

Choć strona discoverwestworld.com oferuje możliwość rezerwacji miejsca w parku rozrywki, wszystkie terminy oznaczone są jako pozajmowane. Na szczęście wszystko, co dzieje się na miejscu, będziemy mogli podglądać już za niecałe 3 miesiące. Serial „Westworld” powróci na ekrany telewizorów 22 kwietnia 2018 roku.

Czy skorzystałbyś z oferty parku Westworld, gdybyś miał taką możliwość?

Natalia Hluzow
Tagi: Seriale Westworld