„Africa” Toto przez cały dzień będzie leciała w Burger Kingu

Olga Konarzycka
07.08.2018 16:40
„Africa” Toto przez cały dzień będzie leciała w Burger Kingu Fot. kadr z teledysku Toto „Africa”/Pixabay

Brytyjski Burger King rzucił wyzwanie użytkownikom Twittera. Teraz jeden z lokali sieci przez 24 godziny będzie grał przebój grupy Toto przez cały dzień.

Jeden z największych przebojów grupy Toto wciąż cieszy się ogromną popularnością wśród internautów. Od czasu, gdy stał się memem  w internecie nieustannie pojawiają się kolejne covery utworu. I tak na przykład możemy posłuchać kawałka zagranego na stacjach dyskietek, gumowych kurczakach oraz dziecięcym pianinie. Swoją wersję piosenki „Africa” nagrała również grupa Weezer, a ich wykonanie bardzo szybko podbiło listy przebojów.

Na fali niezwykłej popularności utworu Burger King postanowił nieco zażartować ze swoich klientów i rzucił im wyzwanie na Twitterze.

„Africa” grupy Toto w brytyjskim Burger Kingu

5 sierpnia 2018 na oficjalnym profilu Burger Kinga w Wielkiej Brytanii pojawił się osobliwy wpis. W treści sieć zadeklarowała, że jeżeli ich postowi uda się zdobyć tysiąc udostępnień, wówczas jeden z ich lokali przez cały dzień będzie puszczał wielki hit zespołu Toto - „Africa”.

Jak można było się spodziewać tweet od razu stał się niezwykle popularny. Użytkownicy udostępnili go łącznie ponad 6 tysięcy razy. Burger King zgodnie z obietnicą dwa dni później podał lokalizację restauracji, w której fani Toto będą mogli zjeść hamburgera przy dźwiękach muzyki grupy. Wytypowano lokal w Camden Town.

Jak zareagowali internauci na wieść o zrealizowaniu nietypowego pomysłu Burger Kinga? Tutaj zdania były podzielone - jedni byli uradowani możliwością posłuchania ulubionego kawałka w restauracji, natomiast spora część internautów narzekała, że 12 godzin to stanowczo za długo żeby słuchać jakiejkolwiek piosenki bez przerwy. No cóż, nie można zadowolić wszystkich.

„Africa” - przebój grupy Toto internetowym memem

Popularność utworu Toto jest najlepszym przykładem magii internetu, który w stosunkowo krótkim czasie potrafił sprawić, że wielki hit lat 80. od ponad roku przeżywa drugą młodość. Jak sami członkowie grupy odnoszą się do całej sprawy? W lutym 2018 roku w wywiadzie dla Antyradio.pl opowiedział o tym klawiszowiec Toto, Steve Porcaro.

Jak widać magia internetu potrafi zdziałać cuda. Kto wie, być może popularność utworu zainspiruje także inne restauracje Burger Kinga do wzięcia udziału w zabawie? Chcielibyście, by przeboju Toto można było posłuchać również w polskich lokalach sieci?

Olga Konarzycka Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.