23.10.2019 12:18

Metallica zaprezentowała nowy merch. Kolekcja nawiązuje do "Black Album"

Metallica poszerzyła swoją ofertę gadżetów o przedmioty związane z płytą "Black Album". Pojawiły się wśród nich między innymi piankowe stroje dla surferów.

Metallica
foto: Romana Makówka/Antyradio.pl

Metallica nawiązała współpracę z firmą Billabong, z którą zespół stworzył nowy merch. Wydawać by się mogło, że w ofercie gigantów thrash metalu znajduje się już wszystko, a logo Metalliki wylądowało już na każdym możliwym produkcie. Nic bardziej mylnego, tym razem muzycy przygotowali niespodziankę skierowaną głównie do fanów letniej pory roku i sportów wodnych.

Metallica z nowym merchem na lato

Każdy fan Metalliki od teraz może nabyć kolekcję koszulek, szortów i pianek do surfowania z motywem ulubionego zespołu. Odzież nawiązuje grafikami do "Black Albumu", ale wkrótce oferta poszerzy się o kolejne płyty. Pierwszy zestaw jest już dostępny na billabong.com.

Metallica
Metallica
Przeczytaj także Koncertówka Metalliki "S&M" 2 bije rekordy popularności. Film wróci do kin

Billabong wspiera artystów, muzyków, projektantów oraz fotografów. Sprzedaż gadżetów rozpoczął się 22 października 2019 roku. Kirk Hammett skomentował współpracę:

"

Dla mnie radość z grania metalu i unoszenia się na falach jest porównywalna. Nasza nowa kooperacja z Billabong odzwierciedla to niesamowite uczucie, które towarzyszy nam w tych dwóch sytuacjach. "

Póki co na stronie widzimy szorty w cenie 70 dolarów, kurtkę za 150 dolarów oraz piankowy strój do surfowania za 350 dolarów. Część dochodów ze sprzedaży kolekcji wesprze Fundację Andy'ego Ironsa, który działa od lat na rzecz młodzieży.

billabong.com

Zobacz też: Metallica i Kanye West w jednej piosence? Fani będą zaskoczeni 

Tagi: Rock News Metallica