Projektant mody wykorzystał modeli przebranych za black metalowców na pokazie w barze McDonald's

23.06.2019 13:37
Projektant mody wykorzystał modeli przebranych za black metalowców na pokazie w barze McDonald's Fot. WWD/REX/Rex Fashion/East News

Dom mody Vetements przygotował naprawdę nietypowy pokaz ubrań, na którym kilkoro modeli wystąpiło w makijażu żywcem wyciągniętym z klipu Immortal albo Cradle of Filth.  

W czwartek 20 czerwca 2019 roku marka Vetements pokazała w Paryżu swoją najnowszą kolekcję zamieniając jedną z restauracji McDonald's (tak, chodzi o to McDonald's, gdzie możemy kupić sobie hamburgera) w wybieg dla modeli. Fakt, że wydarzenie odbywało się w jednej z placówek należących do tak popularnej franczyzy nie był jednak najdziwniejszą atrakcją pogodnego popołudnia - modele i modelki prezentujące najnowsze wyroby Vetements byli bowiem ucharakteryzowani jak black metalowi muzycy.

Modele jak black metalowi muzycy na wybiegu w Paryżu

Naprawdę, niektórych "corpse paintów" przygotowanych przez wizażystów pracujących dla Vetements pozazdrościłby sam Abbath albo Danny Filth. Podejrzewamy, że nawet Nergal nie obraziłby się, gdyby makijaż przed którymś z koncertów przygotował mu jeden z artystów Vetements. Zresztą zobaczcie sami, co firma pokazała światu w Paryżu:

EN_01381996_1361 Fot. Antonio Barros / SplashNews.com/East News
rózowy Fot. foto: WWD/REX/Rex Fashion/East News
EN_01381602_1289 Fot. foto: WWD/REX/Rex Fashion/East News
Przeczytaj także

Świat high-endowej mody z roku na rok staje się coraz dziwniejszy - w ofercie wspomnianego Vetements znajdziemy m.in. koszulki przypominające uniformy noszone przez kurierów DHL, które zostały wycenione na ponad 1,8 tysiąca złotych. Sama marka twierdzi zaś, że jest "ironicznym podejściem do popkultury kierowanym w stronę młodzieży", stąd też obranie McDonald's za miejsce pokazu.

Jeśli chodzi zaś o "modę heavy metalową", to co chwilę możemy znaleźć ubrania z logotypami znanych wykonawców w tzw. "sieciówkach" typu Zara, H&M, czy Pull & Bear. Same zespoły również nie stronią od współpracy ze znanymi markami - wystarczy wspomnieć serię Slayer x Supreme, czy Metallikę przygotowującą buty i koszulki z Vans. Cóż, gazeta Harper's Bazaar określiła "metalowy look" trendem sezonu letniego 2019, więc w niedługiej przyszłości możemy się spodziewać wielu projektów czerpiących z bogatej estetyki heavy metalu. 

Kamil Kacperski
Kamil Kacperski Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.