USA będzie mieć Troopera w puszce!

Magda Słomka
04.12.2014 16:52
USA będzie mieć Troopera w puszce! Fot. materiały prasowe

Piwo wyprodukowane pod szyldem Iron Maiden dotychczas znane było tylko w wersji butelkowej. Teraz będzie dostępne w puszce! Skąd takie zmiany?

Bruce Dickinson miał nosa do interesu. Piwo marki Iron Maiden rozchodzi się w szaleńczym tempie. Trooper w półlitrowej puszcze „tall boy” będzie dostępny w USA w styczniu 2015 roku. Wokalista, który zaprojektował i ukształtował nową markę wraz z Martynem Weeksem, wymienił jakie zalety ma piwo w puszce w porównaniu do tego butelkowego.

Po pierwsze, puszki są łatwiejsze do recyklingu, wymagają mniejszej liczby tworzywa, szybciej się schładzają i zajmują mniej miejsca w lodówce.

Po drugie, puszki nie łamią się i nie da się ich rozbić, co oznacza, że można zabierać je ze sobą do wielu miejsc. Możesz mieć je przy sobie na sportowych wydarzeniach, campingach, plażach festiwalach muzycznych, gdzie napoje w szkle są zazwyczaj konfiskowane.

Po trzecie, puszki stanowią doskonałą ochronę dla napoju przed światłem i powietrzem – największymi wrogami piwa. Twój napój smakuje więc świeżo o wiele dłużej.

Posłuchajcie co jeszcze mówił Dickinson o swoim napoju na Great British Beer Festival 2014!

Puszkowy Trooper będzie dostępny w  Stanach Zjednoczonych w ilości 300 000 sztuk.

Wyjątkowy napój miał swoją premierę w maju 2013 roku i sprzedał się w ilości ponad 5 milionów pint (1 pinta = 568 ml), z czego prawie połowa została wysłana na eksport. Aktualnie Trooper jest dostępny w 40 krajach, w tym w Polsce. Dlaczego więc puszkowa premiera w Stanach to takie wielkie wydarzenie?

Oliver Robinson, dyrektor zarządzający w firmie Robinsons Brewery powiedział, że na początku tego tysiąclecia tylko kilku drobnych producentów z Ameryki Północnej puszkowało swoje piwa.

Istnieje wiele powodów dla wzrostu popularności piwa w puszkach, jednak ostatecznie sprowadza się to do tego, że w piciu piwa z puszki jest po prostu coś fajnego.

Dlaczego Dickinson i spółka zdecydowali się na stworzenie Troopera?

Kiedy zaproponowano nam współpracę z szanowanym browarem Robinsons Brewery, by stworzyć projekt piwa dla nas i naszych fanów, skorzystaliśmy z takiej szansy. To, co szczególnie zachęca do sprawdzenia czym jest Trooper, oprócz spektakularnego międzynarodowego sukcesu sprzedażowego i pozytywnej reakcji naszych fanów, to fakt, iż napój został tak ciepło przyjęty przez prawdziwych miłośników piwa, którzy nie są wielbicielami Iron Maiden.

Magda Słomka Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.