„Bez maseczki nie jedziesz” – Uber wprowadza nowe zasady

03.07.2020 15:45
„Bez maseczki nie jedziesz” – Uber wprowadza nowe zasady Fot. . AGIFP/Associated Press/East News

Firma Uber wprowadza nowe zasady działania swojej firmy. Na czas nieokreślony przedłuża obowiązek noszenia maseczki w trakcie przejazdu. Ruszyła też specjalna kampania informacyjna.

Amerykańska firma Uber przedłużyła na czas nieokreślony obowiązek noszenia maseczek podczas przejazdu. Zapis dotyczy zarówno kierowcy, jak i pasażera i obowiązuje W USA i Kanadzie.  Od teraz każdy kierowca i pasażer musi bezwzględnie nosić maseczkę.

Dodatkowo przedstawiciele firmy ogłosili rozpoczęcie współpracy z firmą Clorox, dzięki której kierowca i pasażer mają odkażać auto po każdym przejeździe. Ma to zwiększyć komfort jazdy i bezpieczeństwo nie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.

Przeczytaj także

Od lipca w trzech miastach USA: Chicago, Nowym Jorku i Atlancie, kierowcy zostaną wyposażeni w specjalne kanistry z mokrymi ściereczkami Clorox. Firma ma przekazać ich aż 600 tys.

„Czystość to wspólna odpowiedzialność, a kierowcy powinni dołożyć wszelkich starań, aby czyścić wszelkie często dotykane przestrzenie w samochodzie, aby stworzyć czyste środowisko dla siebie oraz kolejnych klientów”.

Przeczytaj także

„Bez maseczki nie jedziesz” – zobacz klip kampanii

Ruszyła kampania „No mask, no ride”, której tytuł można luźno przetłumaczyć na „Bez maseczki nie jedziesz”. W krótkim klipie, dostępnym w telewizji, mediach społecznościowych, na stronie internetowej firmy oraz w samej aplikacji, oglądamy codzienne czynności zwykłych ludzi, którzy zawsze noszą jednak maseczkę ochronną, mająca zabezpieczać siebie i innych od rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Przeczytaj także

Kampania skierowana jest przede wszystkim do Amerykanów, gdyż statystyki pokazują, że USA wciąż nie radzi sobie tak dobrze z pandemią, jak powinna. Akcja ma więc na celu przypomnienie o dobrych praktykach bezpieczeństwa.

"Chcieliśmy wysłać jasną wiadomość dla wszystkich, którzy korzystają z Ubera, że zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest nasza rola w budowaniu poczucia bezpieczeństwa naszych klientów" – możemy przeczytać w specjalnym komunikacie na stronie firmy.

To kolejny krok firmy w działaniu na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa klientów. W maju wprowadziła funkcje przypominania o nakazie noszenia maseczki podczas podróży, czy zaimplementowała specjalną funkcję, która sprawdza czy kierowca nosi maseczkę.

Czytaj także: Mazowieckie: 14-latek ukradł matce samochód, bo chciał jechać nad morze.

Michał Kaczoń
Michał Kaczoń Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.