Pogoda
20.07.2020 17:13

Pan Wołodyjowski w Mortal Kombat. Oto polska bijatyka Hellish Quart [WIDEO]

Polski Mortal Kombat z Wołodyjowskim jako grywalną postacią. Tak można podsumować grę Hellish Quart, w której będziemy mogli rezać przeciwników bronią pochodzącą z XVII wieku. Krew ma się lać strumieniami, a ręce i głowy latać bez opamiętania.

Hellish Quart
foto: materiały prasowe Kubold

Mortal Kombat bardzo wysoko podniósł poprzeczkę obrazowania przemocy w grach. Dzięki temu bijatyka wygląda widowiskowo, a nawet zjawiskowo, jednak czasami przekracza granicę wiary w to, co widzimy na ekranie.

Polskie mordobicie (a właściwie „szablobicie”) Hellish Quart obiecuje nie stronić od pokazywania krwawych następstw pojedynków toczonych za pomocą broni białej, jednak podchodzić do starć znacznie bardziej realistycznie.

Mortal Kombat 11: Aftermath
Mortal Kombat 11: Aftermath
Przeczytaj także Mortal Kombat 11: Aftermath – afrodyzjak w dwóch połówkach [RECENZJA]

W grze nie znajdziecie bowiem typowych dla bijatyk pasków energii: to pojedynek na śmierć i życie, który wygrywa ten, kto pierwszy zada przeciwnikowi poważne rany.

Hellish Quart, czyli polski Mortal Kombat z szablami. Pierwsza prezentacja rozgrywki [WIDEO]

Hellish Quart to dzieło programisty, który wcześniej pracował przy Wiedźminie 3 i Bulletstormie. Bijatyka to zapewne dzieło przymusowego pozostawaniu w domu podczas epidemii. Jak widać, część z nas zajęła się gromadzeniem dodatkowych kilogramów, a nieliczni postawili sobie za cel zrobienie czegoś konstruktywnego.

Tworzona przez jedną osobę bijatyka z bronią białą w roli głównej stawia przede wszystkim na realizm rozgrywki. W Hellish Quart będzie można skonfrontować ze sobą szable, miecze i szpady używane w XVII-wiecznej Europie.

Pojedynki w polskiej grze mają być bardzo emocjonujące: rundy toczyć się będą do pierwszego błędu i odsłonięcia się przed przeciwnikiem, który w każdej chwili może zadać jeden decydujący cios.

Akcja gry ma odbywać się w Rzeczpospolitej Obojga Narodów; animacje powstały dzięki sesjom motion capture specjalistów od fechtunku, stroje zaś to skany 3D odtworzonych pieczołowicie ubrań. Autor obiecuje fabułę osadzoną głęboko w historycznych realiach.

Hellish Quart ma „wkrótce” trafić do wczesnego dostępu na Steamie.

Zobacz także: Polak pokazał średniowieczne Sim City. Stworzona przez jedną osobę gra zachwyca [WIDEO] 

Zagracie?