Powstały kuloodporne plecaki z logotypami Avengers. Disney zażądał zakończenia ich sprzedaży

07.08.2019 12:36
Powstały kuloodporne plecaki z logotypami Avengers. Disney zażądał zakończenia ich sprzedaży Fot. shutterstock.com

Firma TuffyPacks w lipcu wprowadziła do sprzedaży nową linię kuloodpornych plecaków z logotypami inspirowanymi Avengers i księżniczkami Disneya. Produkty nie spodobały się megakorporacji, która zażądała zaprzestania ich sprzedaży.

Disney postanowił zdystansować się od linii kuloodpornych plecaków dla dzieci, na których pojawiły się logotypy związane z "Avengers" i księżniczkami Disneya. Cała sytuacja została oczywiście spowodowana ostatnimi strzelaninami w Stanach Zjednoczonych. 

Do sprzedaży trafiły plecaki kuloodporne z logo księżniczek Disneya

Firma TuffyPacks wypuściła w lipcu do sprzedaży nową linię plecaków kuloodpornych zaprojektowanych, by bronić dzieciaki przed strzałami z pistoletu. Na początku należały one do serii "Back-To-School", ale ostatnie wydarzenia w USA spowodowały, że produkty stały się obiektem kontrowersyjnym.

Przeczytaj także

Seria została nazwana "Ballistic Shield", a wśród produktów znajdziemy plecaki z logotypami inspirowanymi "Harrym Potterem", księżniczkami Disneya, Avengers i innymi znanymi seriami. Teraz Disney postanowił skrytykować inicjatywę i poprosił o zaprzestanie produkcji oraz sprzedaży nieoficjalnych gadżetów związanych z ich własnościami intelektualnymi. Na łamach The Hollywood Reportera pojawiło się oficjalne oświadczenie w tej sprawie:

Żaden z tych produktów nie został autoryzowany przez Disneya i żądamy, że ci odpowiedzialni za ich produkcję przestaną używać naszych własności intelektualnych w celach promocji ich twórczości.

Według nieoficjalnych wiadomości TuffyPack, sprzedaż plecaków wzrosła o 300-500% w wyniku niedawnych strzelanin, jednak firma odmówiła przedstawienia publicznie pełnych wyników fiskalnych. Do sprawy odniósł się założyciel i CEO firmy, Steve Naremore. Ten przyznał, że ostatnie dni były "pracowite dla firmy", ale dodał, że "żyjemy w bardzo smutnym świecie, skoro nasz produkt istnieje i się sprzedaje". 

Zobacz także: Scenarzyści "Avengers: Endgame" wyjaśnili jedną z luk fabularnych filmu

Kamil Kacperski
Kamil Kacperski Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.