Shadow of the Tomb Raider nie podoba się już graczom z powodu obniżonej ceny

Michał Tomaszkiewicz
24.10.2018 11:59
Shadow of the Tomb Raider nie podoba się już graczom z powodu obniżonej ceny Fot. materiały prasowe

Najnowsze przygody Lary Croft cieszyły się wśród graczy sporą estymą – ale tylko do chwili, gdy dowiedzieli się, że miesiąc po premierze tytuł można kupić taniej, niż zrobili to oni.

Zwieńczenie trylogii o przygodach, które ukształtowały bohaterkę znaną z oryginalnych gier, zostało przyjęte całkiem ciepło. Shadow of the Tomb Raider podobał się zarówno mediom, jak i gracom, którzy z chęcią wymieniali zarobione z trudem pieniądze na możliwość poprowadzenia Lary w przygodach, które zmieniły ją na całe życie.

Widać to bardzo dobrze po cenach, jakie zbierała gra na Steamie – przewaga tych pozytywnych była miażdżąca. Coś jednak popsuło się kilka dni temu, gdy użytkownicy zaczęli masowo wypowiadać się o grze w negatywach. Okazało się, że chodzi o pieniądze.

Shadow of the Tomb Raider krytykowany za obniżenie ceny

Square Enix zdecydował się obniżyć cenę gry w miesiąc po premierze, co bardzo nie spodobało się graczom, którzy kupili Shadow of the Tomb Raider w przedsprzedaży. Grę można było kupić 30% taniej.

Najwięksi fani Lary Croft poczuli się przez twórców gry oszukani – często pojawiają się oskarżenia, że zostali potraktowani bez szacunku, gdyż wszystko, za co zapłacili dostępne jest teraz dla osób, które wydają na grę mniejsze pieniądze.

shadow_of_the_tomb_raider_obnizka_02 Fot. foto: zrzut ekranu

Największa burza wybuchła w Chinach, bez problemu można także znaleźć multum negatywnych komentarzy odnoszących się do obniżki w języku angielskim. Moda na narzekanie dosięgnęła także polskich użytkowników – o dziwo, powoływanie się na przedwczesną obniżkę u nas nie jest tak popularne, jak na zachodzie.

Nie wiadomo, dlaczego Square Enix zdecydowało się na tak szybką obniżkę cen – może to wskazywać, że gra nie sprzedaje się tak dobrze, jak zakładał plan.

Michał Tomaszkiewicz Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.