Tak wygląda Wiedźmin 3: Dziki Gon z włączonym Ray Tracingiem [WIDEO]
Michał Tomaszkiewicz
23.05.2019 11:58
Tak wygląda Wiedźmin 3: Dziki Gon z włączonym Ray Tracingiem [WIDEO] Fot. kadr z wideo

Wiedźmin 3 od lat urzeka fabułą i oprawą graficzną. Ta ostatnia stała się właśnie jeszcze lepsza dzięki zastosowaniu moda wprowadzającego technologię śledzenia promieni. Na krótkim filmie można zobaczyć, jak bardzo zmieniła się dzięki temu gra.

Wiedźmin 3: Dziki Gon uznawany jest za jedną z najlepszych gier wszech czasów. Polski tytuł doceniany jest zarówno przez recenzentów, jak i samych graczy, którzy na zwieńczenie przygód Geralta głosują w wielu rankingach.

Ostatnia jak na razie gra o wiedźminie pojawia się też tradycyjnie w naszych rankingach na najlepszą grę roku. Dzięki Waszym głosom możemy się dowiedzieć nie tylko tego, który tytuł sprawił Wam najwięcej przyjemności, lecz także czy może równać się z najlepszymi.

Przeczytaj także

Jak do tej pory Wiedźmin 3 przegrał walkę o tytuł gry roku tylko raz, minimalnie przegrywając z God of War.

Przeczytaj także

Polska gra jest ciągle żywa w sercach graczy i moderów – dzięki tym ostatnim mogliśmy już zobaczyć, jak wyglądałby pierwszy Wiedźmin uruchomiony na silniku graficznym trzeciej części (autor tej przeróbki został zatrudniony przez CD Projekt RED), teraz zaś możemy zobaczyć, co daje grze wprowadzenie Ray Tracingu.

Wiedźmin 3 z Ray Tracingiem pokazany na filmie

Ray Tracing w czasie rzeczywistym stał się możliwy dopiero niedawno, gdy układy graficzne zaczęły dysponować odpowiednio dużą mocą obliczeniową.

Rozgrywka prezentowana na filmie została zarejestrowana na komputerze wyposażonym w procesor Intel i7 6700k, 16 GB RAM oraz kartę graficzną NVIDIA GTX 1080Ti. Mimo to widać, że włączenie Ray Tracingu powoduje znaczny spadek wyświetlanych klatek na sekundę.

Autor filmu postarał się pokazać różnice pomiędzy oryginalnym systemem oświetlenia stworzonym przez CD Projekt RED a dającym bardziej naturalnie wyglądające efekty Ray Tracingiem.

Śledzenie promieni ma być jednym z wyróżników konsoli PlayStation 5. Sony poinformowało, że Ray Tracing będzie obsługiwany przez szykowany na 2020 roku sprzęt nowej generacji.

Zobacz także: PlayStation 5 – Sony podsumowało wszystkie informacje na temat nowej konsoli

Nie wiadomo jeszcze, czy CD Projekt RED ma w planach dodanie obsługi śledzenia promieni do Wiedźmina 3. Ray Tracing na pewno znajdzie się w Cyberpunku 2077.

Michał Tomaszkiewicz Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.