Tak wyglądały słynne gry, zanim zostały dokończone

Michał Tomaszkiewicz
04.10.2017 16:19
Tak wyglądały słynne gry, zanim zostały dokończone Fot. Em Schatz‏ , Twitter

Tak prezentują się gołe gry, zanim zostaną ubrane w kolorowe tekstury – twórcy dzielą się sekretami alkowy w ramach akcji blocktober.

Nazwa wzięła się z połączenie października – po angielsku october – ze sformułowaniem blockout, stosowanym do określenia projektu poziomu przed dodaniem do niego ozdobników graficznych lub stworzony dla wprawy.

Akcja nawiązuje to inicjatywy, jaka na Twittera zawitała we wrześniu – deweloperzy zdradzali wtedy w sekrecie, jakich sztuczek używają, żeby oszukiwać w grach, i to często na korzyść gracza.

Dzięki blocktoborowi można zobaczyć, jak przed przejęciem przez grafików wyglądały znane (i nieznane) gry – w negliżu można zobaczyć między innymi Uncharted 3 i 4, The Last of Us, Titanfall, Dead Space 2, Unreal Tournament czy Asphalt 7. Niektórzy przygotowali nawet filmiki, na końcu znajdziecie także polski akcent.

Bardzo dużo do powiedzenia miały osoby pracujące nad serią Uncharted:

Na następnej stronie zobaczycie więcej projektów z Uncharted 4 i Uncharted 3.

Nie oznacza to oczywiście, ze tylko twórcy tej serii chcieli podzielić się swoimi dokonaniami – na następnej stronie możecie zobaczyć na filmie, jak wygląda projekt platformówki w porównaniu do ostatecznej, odzianej w grafikę wersji.

Jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda od kuchni Unreal Tournament, The Last of Us, Titanfall 2,  Killzone Mercenary czy Superhot – odpowiedź czeka na Was na następnej stronie.

Jeśli temat Was zainteresował, warto śledzić #bloctober - miesiąc wyznań dopiero się zaczął.

Michał Tomaszkiewicz Redaktor antyradia
Polub Antyradio na Facebooku
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.