Wegański burger o smaku ludzkiego mięsa nagrodzony. Jego reklama przeraża [WIDEO]

07.07.2022 13:44
Wegański burger o smaku ludzkiego mięsa nagrodzony. Jego reklama przeraża [WIDEO] Fot. Shutterstock (zdjęcie poglądowe)

Wegański burger o smaku ludzkiego mięsa zdobył ważną nagrodę. Reklama produktu przeraża!

Trudno w to uwierzyć, ale rzeczywiście powstał wegański burger, który jak twierdzą jego twórcy, doskonale odtwarza smak i konsystencję ludzkiego mięsa. Co więcej, tego typu przysmak został nagrodzony w prestiżowym konkursie.

Burger o smaku ludzkiego mięsa zdobył główną nagrodę w konkursie

Podobno burger smakuje dokładnie tak, jak ludzkie mięso, mimo że jest całkowicie bezmięsny i przyjazny dla wegan. Jego twórca, szwedzka firma spożywcza Oumph!, twierdzi, że długo pracowała, żeby uzyskać "idealną teksturę, zapach i smak produktu".

Polecamy

Żaden człowiek nie został ranny podczas opracowywania tego produktu. Ciekawi i odważni mają szansę spróbować pierwszego na świecie roślinnego burgera przypominającego smakiem ludzkie mięso

- zapewnił rzecznik firmy.

Burger został wykonany z soi, grzybów i białka pszenicznego, a także tłuszczów roślinnych i "tajemniczej mieszanki przypraw". Firma nie ujawniła jednak, skąd wiedziała, jak smakuje produkt wzorcowy, czyli usmażone mięso człowieka.

Tworząc tę specjalną edycję burgera Oumph! chciał udowodnić, że możliwe jest wytwarzanie produktów roślinnych, które smakują jak "każde" mięso.

- informuje producent

Burger o smaku ludzkiego mięsa. Reklama przeraża [WIDEO]

Z okazji ubiegłorocznego Halloween firma przygotowało spot jak z horroru. Na filmie pracujący w piwnicy kucharz przygotowuje składniki kanapki, jakby obrabiał ludzkie wnętrzności. W tle słychać przerażające krzyki i głos narratora.

Reklama okazała się tak dobra, że zdobyła Srebrną Nagrodę na Cannes Lions, międzynarodowym festiwalu dla kreatywnej społeczności marketingowej.

Jestem niesamowicie dumny z tej nagrody i wspaniałej pracy zespołowej, która za nią stoi. Naszą misją jest zmiana sposobu, w jaki ludzie jedzą, a naszym obowiązkiem jest wykorzystanie kreatywności jako narzędzia do tej zmiany. Jako mała szwedzka marka musimy być odważni i gotowi do przekraczania pewnych granic, aby się przebić, i myślę, że ta kampania jest dobrym przykładem tego, że to robimy. Musimy przekonać miłośników mięsa i wegetarian, że nasze produkty roślinne mogą w rzeczywistości odtworzyć smak każdego mięsa

- skomentował Henrik Kerman, manager Oumph!.

Źródło: mirror.co.uk

Romana Makówka
Romana Makówka Redaktor antyradia
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.