Pepsi znowu zmienia logo. Tym razem z okazji 125-lecia firmy

Z cyklu "breaking news" - Pepsi postanowiło zmienić logo z okazji nadchodzącego 125-lecia firmy. Nowy symbol przypomina logotyp znany z lat 80.
Pepsi znowu zmienia logo
Pepsi niedługo będzie obchodziło 125. urodziny i firma postanowiła celebrować w znaczący sposób. Twórcy popularnego napoju gazowanego poinformowali w oficjalnym oświadczeniu, że zamierzają całkowicie odmienić logotypy stosowane na ich produktach - i to nie tylko z okazji rocznicy działalności, ale na stałe.
Wszystkiemu towarzyszyło piękne oświadczenie prasowe, w którym szef designu w Pepsi Mauro Porcini opowiadał o "holistycznej historii", łączeniu przyszłości z przeszłością i "odważnej wizji". Jest mocno:
W PepsiCo projektujemy nasze marki tak, by opowiedzieć poruszającą i holistyczną opowieść. Pepsi jest idealnym przykładem tego, jak odświeżaliśmy naszą tożsamość przez 125 lat, pozostając jednocześnie częścią popkultury i codziennego życia zwykłych ludzi. Nowa tożsamość ma łączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki i skrzętnie zestawiać charakterystyczne cechy naszej historii ze współczesnymi elementami, by jasno pokazać naszą odważną wizję przyszłości.
Tak natomiast wygląda ta "odważna wizja przyszłości" Pepsi:
Śmiechy śmiechami, ale nowe logo jest ładne, estetyczne i faktycznie skrzętnie łączy charakterystyczne cechy przeszłości ze współczesną szkołą designu. Na temat tej zmiany wypowiedział się również szef marketingu Pepsi, Todd Caplan:
Pepsi to ikoniczna marka, która ciągle ewoluuje, pozostając ważną częścią popkultury przez ostatnie 125 lat.
Firma poinformowała również, że puszki i butelki z nowym logotypem zadebiutują pod koniec 2023 roku na rynkach północnoamerykańskich, a globalnie zaczną się pojawiać w 2024 roku. Dla przypomnienia - tak wyglądały wszystkie dotychczasowe symbole marki:
Oceń artykuł