Program "Magia nagości" bez nowych odcinków. "Polska jest purytańskim krajem"

Zoom TV nie zdecydował się na nowy sezon programu "Magia nagości. Polska". Od samego początku program spotyka się ze sporą krytyką i problemami.
Program "Magia nagości. Polska" budził sporo kontrowersji jeszcze zanim w ogóle wyemitowano pierwszy odcinek. Show bazuje na brytyjskim formacie "Naked attraction", gdzie uczestnicy wybierają osobę na randkę oceniając nagie ciała kandydatów. Polska wersja programu ukazała się na Zoom TV, ale w wiosennej ramówce nie zobaczymy nowego sezonu.
Program "Magia nagości" bez nowych odcinków. "Polska jest purytańskim krajem"
Jak podaje portal press.pl, Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej Grupy Kino Polska wyznała, że w wiosennej ramówce nie zobaczymy kontrowersyjnego programu "Magia nagości. Polska", ale to wcale nie oznacza, że show zniknie na zawsze:
Rozważamy emisję kolejnej edycji show "Magia nagości. Polska", ale nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji w tym zakresie. W wiosennej ramówce Zoom TV stawiamy na inne programy i produkcje, lecz na informowanie o szczegółach jest jeszcze za wcześnie
Telewizja przygotowała 5 specjalnych odcinków w ramach serii "Magia nagości. Polska. Najsmaczniejsze kąski", tak więc widzowie nie powinni mocno się stęsknić za programem.
Od początku program miał mocno pod górkę w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dwukrotnie ukarała Zoom TV za emisję zagranicznych odcinków - we wrześniu 2021 oraz październiku 2022. Ostatecznie Sąd Okręgowy w Warszawie uchylił decyzję o pierwszej karze. Zoom TV w 2021 zdecydował się na przesunięcie premiery "Magia nagości. Polska" po tym, jak Fundacja Mamy i Taty przesłała skargę do Krajowej Rady twierdząc, że program może mieć negatywny wpływ na psychikę widzów.
Adam Szynol, medioznawca z Uniwersytetu Wrocławskiego podkreśla, że może istnieć również problem z obsadą show:
Uczestnicy muszą tam jednak wystąpić nago, a Polska jest krajem dość purytańskim. Nawet nadawcy komercyjni nadają teraz w niedziele msze święte, czego dotychczas przez lata prawie nie było.
Jak podają Nielsen Media, trzeci sezon programu jesienią 2022 przyciągnął 120 tys. widzów. Natomiast pierwszy sezon oglądało 229 tys. widzów, a drugi – 126 tys. osób.
Oceń artykuł