06.06.2018 12:20

Blizzard rekrutuje do lochów w Diablo IV

„Potrzebujemy Cię, stwory piekielne rosną w siłę” – takimi słowami zaczyna się ogłoszenie o pracę dla osoby, której zadaniem będzie projektowanie lochów do nowej odsłony Diablo.

Diablo IV
foto: zrzut ekranu

Blizzard może trzymać informacje o „nowym projekcie Diablo” w tajemnicy, my wiemy o nim jednak już od 2016 roku, gdy studio szukało reżysera gry – osoby, której zadaniem będzie czuwanie nad całokształtem rozgrywki.

W tym samym czasie szukano także artystów i grafików, w tym specjalizujących się w pracach koncepcyjnych. Teraz, po latach przygotowań, najwyraźniej piekielna wizja twórców nowej gry z uniwersum Diablo (nie możemy być pewni, że chodzi o Diablo IV – może chodzić o grę odchodzącą od swojego pierwowzoru tram samo, jak GWINT wywodzi się z Wiedźmina, a Fallout 76 z Fallouta 4) zaczyna być realizowana – tym razem rekrutowany jest specjalista ds. wystroju podziemi.

Pamiętacie żarty o umieszczaniu w CV umiejętności gry w gry? Najwyraźniej ten się śmieje, kto śmieje się ostatni – wystarczy przeczytać fragment o oczekiwaniach dotyczących poszukiwanego pracownika.

"

Idealny kandydat dobrze współpracuje z innymi ludźmi, a jego pasją jest praca w mrocznym, gotyckim świecie Diablo, robienie świetnych gier, zabijanie milionów potworów oraz zbieranie łupów. "

Diablo IV – kiedy premiera?

Prace nad tytułem idą niespiesznie (być może właśnie z powodu czasu, jacy pracownicy muszą poświęcić na mordowanie potworów) – według nieoficjalnych informacji, premiery można spodziewać się w okolicach roku 2020.

Są duże szanse, że „nieanonsowany projekt” będzie w istocie czwartą częścią cyklu – choć z pojawiających się informacji wynika, że studio może także planować odświeżoną graficznie wersję wcześniejszej części, tak jak zrobił to ze StarCraftem.

Blizzard w międzyczasie przygotował niespodziankę dla fanów serii, wypuszczając dodatek wprowadzający do Diablo III klasę Nekromanty.

W co wolelibyście zagrać?

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: #Gry