15.01.2019 13:42

Bug Academy – radosny owadzi chaos w polskiej platformówce trafił na Kickstartera

Polscy deweloperzy sięgnęli po temat naszych braci najmniejszych. Bug Academy pozwala przygotować owady do czekających ich w wielkich świecie zadań i obowiązków – gaszenia pożarów, naprawy instalacji hydraulicznych czy wnoszenia lodówki na czwarte piętro bez windy.

Bug Academy – radosny owadzi chaos w polskiej platformówce trafił na Kickstartera
foto: materiały prasowe

Pszczoły lubią wszyscy – nie ma chyba zwyrodnialca, który patrzyłby na te sympatyczne i pożyteczne owady, którym zawdzięczamy (i to dosłownie) nasze życie, z niechęcią. Wiedzą o tym twórcy Symulatora Pszczoły, któremu przyglądaliśmy się na Poznań Game Arena i byliśmy zauroczeni.

Czy Bug Academy spotka się z podobnym odzewem? Autorzy dodali do swojej produkcji zdecydowanie więcej bohaterów – oprócz kochanych pszczół będzie też można sterować edukacją much, świetlików i komarów.

"

Świat w Bug Academy jest w bardzo znaczącym stopniu interaktywny. Zdecydowaną większość elementów można zniszczyć, przesunąć czy chwycić. Efektem jest rozgrywka nasączona swego rodzaju radosnym chaosem. Bug Academy będzie grą dla ludzi preferujących szybką i intensywną rozgrywkę. Tematyka jest oczywiście lekka, ale ukończenie danego poziomu z najlepszym wynikiem będzie już naprawdę dużym wyzwaniem. "

Bug Academy – polska platformówka na Kickstarterze

Autorzy - elbląskie studio Igrek Games – postanowili zgłosić się po pomoc w sfinansowaniu tworzenia gry do internautów. Okazało się przy tym, że mają stalowe nerwy i nie boją się składać deklaracji, na które trolle tylko czekają.

"

Dzięki kampanii na platformie Kickstarter każdy zainteresowany może mieć teraz bezpośredni wpływ na finalny kształt Bug Academy. Przykładowo, przy przekroczeniu określonego progu wpłaty osoba wspierająca proces produkcji będzie mogła sama np. nazwać owada czy nawet zaprojektować jeden z poziomów. "

Zbiórka pieniędzy na Bug Academy na Kickstarterze trwa do 16 lutego 2019 roku. Oczekiwania autorów są skromne – do zapięcia budżetu projektu potrzeba im raptem 10 000 dolarów kanadyjskich. Premiera gry szykowana jest na koniec 2019 roku - pojawi się na pewno w wersji PC, jeśli zaś zbiórka obrodzi, pojawią się także wersje konsolowe.

Zagracie?

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: Gry