18.04.2018 15:40

Powstała kryptowaluta do tworzenia i zarabiania na bohaterach gier

Cryptons to tworzona przez Polaków kryptowaluta i zarazem gra – zakupione jednostki służą do tworzenia wirtualnych robotów, które będą mogły zmagać się w tworzonych przez UpNorth Group grach.

kryptowaluta Cryptons
foto: materiały prasowe

Bitcoin, Ethereum, a nawet Jesus Coin to nie jedyne pomysły na zaprzęgniecie blockchaina do świata finansów. Przykładem mogą być kryptokoty bądź też rozwijana przez Polaków z zarejestrowanego w Estonii startupu UpNorth Group Cryptons Game.

Szef projektu, Robert Purzycki, tak przedstawia narodzin pomysłu na niecodzienną kryptowalutę:

"

Zobaczyliśmy niezagospodarowany potencjał rynku kryptokolekcjonerskiego i postanowiliśmy go wykorzystać w sposób, na jaki do tej pory nikt jeszcze nie wpadł. "

Zakupioną kryptowalutę można będzie wymienić na wirtualne roboty. Każdy z nich ma być różny dzięki systemowi unikalnych cech, porównywanymi przez twórców Cryptons Game do DNA. Wyznaczają one silne i słabe strony danego robota.

Posiadane roboty można ze sobą krzyżować i otrzymywać zupełnie nowe byty, które dziedziczą wybrane cechy od swoich „rodziców”. Uzyskane w ten sposób postaci można dołączać do swojej własnej kolekcji lub też wystawiać na sprzedaż, licząc na to, że zainteresuje ona innych graczy.

Cryptons Game – kryptowaluta do tworzenia bohaterów gier

Nowością wymyśloną przez Polaków jest fakt, że posiadane roboty będzie można prowadzić w przygotowywanych przez UpNorth Group grach. Obecnie, przed oficjalnym debiutem kryptowaluty (16 kwietnia 2018 rozpoczęła się wstępna faza ICO), trwają już prace nad czterema tytułami – dwoma na smartfony, jedną przeglądarkową oraz jedną karcianką.

fot. zrzut ekranu

W zależności od posiadanych zdolności, wirtualne roboty będą spisywać się w grze lepiej lub gorzej. Zamiast ulepszać je w grze, gracze będą mogli inwestować w ich nowe, lepsze wersje używając kryptowaluty.

Polacy zapewniają, że zamierzają rozwijać Cryptons Game przez lata, co ma zapewnić niesłabnące zainteresowanie, napływ nowych graczy-inwestorów oraz zwiększać wartość kryptowaluty i robotów.

Podczas ICO jeden token QST (Quintessence) wyceniono na 0,001 Ethereum - czyli około 1,7 złotego. Tokeny posłużą do kupowania wirtualnych robotów.

Który pomysł na kryptowalutę podoba się Wam bardziej?

Michał Tomaszkiewicz
Tagi: #Gry