31.07.2018 12:48

Rockstar promuje „GTA Online: After Hours” klipem muzycznym nakręconym w całości na silniku gry

Twórcy „GTA V” i „Red Dead Redemption II” postanowili wprowadzić do „GTA Online” nową aktualizację, dzięki której możemy prowadzić własny klub nocny. Dodatek jest promowany utworem DJ o ksywie Solomun.

GTA Online
foto: kadr z wideo

Rockstar jest chyba najbardziej docenianym deweloperem gier na świecie - kilka miesięcy po ogłoszeniu, że „GTA V” jest najlepiej zarabiającym produktem rozrywkowym na świecie, twórcy mogą zacierać ręce, bo wczesne prognozy finansowe dotyczące ich nowej produkcji, „Red Dead Redemption II” również sugerują, że pracownicy firmy nie będą narzekali na brak podwyżek. 

W międzyczasie twórcy nie zapomnieli jednak o swoim innym tytule, a mianowicie „GTA Online”, które pozwala graczom na zabawę w Los Santos z innymi użytkownikami. Rockstar wypuścił kilka dni temu nową aktualizację do tytułu, która nosi nazwę „After Hours”. Daje ona możliwość prowadzenia własnego klubu nocnego, a także wprowadza kilka misji fabularnych, w których powróci Gay Tony, czyli jeden z bohaterów „The Ballad of Gay Tony”.

Klip promujący GTA Online zrobiony na silniku gry

W związku z tym, Rockstar postanowił nieco się zabawić konwencją i zaprosił do współpracy Solomuna, DJ-a, który jest stałym rezydentem naszego nocnego klubu w „GTA Online”. Przygoda mężczyzny z produkcją się nie kończy tylko na tym, ponieważ 30 lipca 2018 roku twórcy opublikowali klip do utworu „Customer is King”, który został przygotowany z użyciem silnika gry. Zobaczcie sami:

W klipie widzimy, jak Solomun wykonuje kolejne zadania kurierskie, jeżdżąc po Los Santos i przy okazji unikając wszelkiej maści kryminalistów, którzy zaczynają na niego polować. Krótko mówiąc, stylistycznie i scenariuszowo klip do „Customer is King” pasuje atmosferą do serii „GTA”. Dodatek „After Hours” pobiera się automatycznie jako aktualizacja gry „GTA Online”.

Kamil Kacperski