06.12.2019 14:47

Niezadowolony klient aresztowany przez policję za 24 000 telefonów ze skargą do operatora

Nawet 3 lata więzienia grożą 71-letniemu Japończykowi, który wykonał 24 000 telefonów z reklamacją do swojego operatora. Zajęło mu to 2,5 roku.

połączenie od nieznanego numeru
foto: Shutterstock

Operatorzy komórkowi prześcigają się w oferowaniu coraz lepszych i tańszych usług. W Polsce bywamy wprost rozpieszczani, mając ceny należące do jednych z najniższych w Europie. Dla czeskich urzędów bardziej opłacało się zamówić numery w naszym kraju, niż kupować usługę o rodzimych operatorów.

Z drugiej strony ludzie robią czasem wszystko, żeby uniemożliwić operatorom świadczenia usług. Przeciwnicy technologii 5G próbowali zniszczyć maszt, który uznali za zagrożenie dla życia mieszkańców, zaś mieszkańcy bloku w Opolu żądają eksmisji stacji bazowej z dachu, gdyż ich zdaniem spowodowała śmierć 11 osób.

maszt komórkowy na dachu
maszt komórkowy na dachu
Przeczytaj także Mieszkańcy bloku w Opolu chcą eksmisji masztu komórkowego z dachu. Uważają, że zabił już 11 osób

Klienci bywają pamiętliwi. Jeśli coś nie zadziała, czują się urażeni i domagają się zadośćuczynienia. Niektórzy robią to tak intensywnie, że aż zakłócają prowadzenie biznesu. O to właśnie został oskarżony bardzo niezadowolony klient z Japonii.

W 2,5 roku wykonał 24 000 telefonów z reklamacją. Zajęła się nim policja

71-letni Japończyk poczuł się rozczarowany jakością wykonywanej przez jego operatora usługi telekomunikacyjnej po tym, gdy nie był w stanie zadzwonić na podany w słuchanej przez niego stacji radiowej.

Staruszek uznał to za złamanie umowy przez operatora i zażądał osobistych przeprosin ze strony pracownika przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego. Japończyk zaczął dzwonić w maju 2017 roku, a ponieważ jego warunki nie zostały spełnione, dzwonił na bezpłatną infolinię i składał kolejne reklamacje dotyczące jakości usług.

71-latek wykonał łącznie 24 000 takich połączeń. Operator telekomunikacyjny zgłosił w końcu sprawę na policję, informując o działaniach uniemożliwiających normalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Japończyk blokował linię, która mogła być potrzebna dla klientów naprawdę potrzebujących pomocy.

Krewkiego staruszka aresztowano. Jeśli zostanie uznanym za winnego zarzutów, grozi mu do trzech lat więzienia.

Zobacz także: Ile płacimy za ładowanie smartfona przez rok? 

Byliście kiedyś tak wkurzeni, żeby 24 000 zadzwonić i powiedzieć, jak bardzo?

Tagi: Mobile