Film "Murder Mystery" z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston pobił wszystkie rekordy Netfliksa

Platforma streamingowa podzieliła się niedawno wynikami oglądalności filmu "Murder Mystery". Okazało się, że komedio-dramat pobił rekord wyświetleń Netfliksa.
Netflix po raz kolejny pręży muskuły i chwali się wynikami wyświetleń swoich oryginalnych produkcji. Według ich oficjalnych statystyk, nowy film z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston zatytułowany "Murder Mystery" ("Zabójczy rejs") pobił wszystkie rekordy ustanowione wcześniej przez poprzednie oryginały Netfliksa. Produkcja została obejrzana w pierwsze 3 dni od premiery przez ponad 30,8 milionów kont, z których 13,37 mln pochodziło z USA, a 17,49 mln z reszty świata.
Murder Mystery z najlepszym weekendem otwarcia w historii Netfliksa
I nie, nie chodzi jedynie o "wyświetlenie" filmu - Netflix wytłumaczył w 2018 roku, że "obejrzenie" polega na wyświetleniu przynajmniej 70 procent całej produkcji, co oznacza, że ponad na ponad 30 milionach kont podziwiano przynajmniej godzinę i 8 minut produkcji "Murder Mystery". Oto oficjalne oświadczenie dotyczące filmu Sandlera i Aniston opublikowane przez platformę:
Jeśli chodzi zaś o sam film "Murder Mystery", to jest to kolejny przykład współpracy między Netfliksem a należącą do Sandlera firmą Happy Madison Productions. Platforma zaprosiła aktora do współpracy w 2014 roku i wówczas podpisano umowę obejmującą 4 filmy HMP. Potwierdzono ją po raz kolejny w 2017 roku, utrzymując te same zasady. Aktor wypowiedział się wówczas na temat współpracy z Netfliksem:
Uwielbiam pracować z Netfliksem. Podziwiam ich pasję dotyczącą tworzenia filmów i udostępniania ich do oglądania dla całego świata. Sprawili, że poczułem się jak część rodziny i nie mogę im wystarczająco podziękować za wsparcie, które mi okazali.
"Murder Mystery" zadebiutował na całym świecie 14 czerwca 2019 roku i doczekał się ponad 30 milionów wyświetleń w ciągu pierwszych 3 dni od premiery. Główne role w filmie zagrali Adam Sandler i Jennifer Aniston.
Oceń artykuł