Oto najdziwniejszy crossover 2019 roku - Rick i Morty promują "Death Stranding"

"Death Stranding" to nadchodzące dzieło Hideo Kojimy, w którym wcielimy się w kuriera Sama Portera, mającego na celu "ponowne połączenie Ameryki". Twórcy postanowili promować dzieło w niekonwencjonalny sposób.
Telewizja Adult Swim opublikowała niedawno nową zapowiedź "Ricka i Morty'ego", w którym główny bohaterowie wybierają się na przygodę do świata "Death Stranding". Wnuczek jest ubrany niczym główny bohater gry Kojimy, a w jego ekwipunku znajduje się m.in. charakterystyczne "dziecko w słoiku".
Rick i Morty promują Death Stranding
Ciekawy spot promujący obydwa tytuły zawiera oczywiście humor Dana Harmona i Justina Roilanda, ale także zapowiada tytuły które będą dostępne w trakcie tego samego weekendu - "DS" pojawi się w sprzedaży już 8 listopada 2019 roku, natomiast premierowy epizod animacji Adult Swim zostanie wyemitowany już 10 listopada. Zobaczcie ciekawy crossover:
W trakcie niedługiego wideo panowie kłócą się, co zrobić z dziwnym dzieckiem na piersiach Morty'ego. I chociaż początkowo wnuk jest sceptycznie nastawiony do różnych propozycji Ricka, to w końcu obydwaj zgadzają się, by skonsumować dzieciaka, ponieważ "może dać im super siłę albo długi skok". Trzeba przyznać, że to bardzo ciekawy sposób na promowanie "Death Stranding".
Zobacz także: Wiemy, ile odcinków będzie mieć 4. sezon "Ricka i Morty'ego"
Oceń artykuł