George Clooney w zabawnej reklamie inspirowanej "Grą o tron"

Nowa reklama Nespresso po raz kolejny nawiązuje do słynnej produkcji. Tym razem jej twórcy postanowili puścić oczko do fanów "Gry o tron".
George Clooney słynie z wielu rzeczy - jest jednym z najseksowniejszych mężczyzn w Hollywood, najlepiej zarabiającym aktorem 2018 roku, ikoną stylu, gwiazdą filmów i seriali, a w ostatnich latach także twarzą marki Nespresso. W licznych reklamach z udziałem George'a Clooneya pojawiały się gwiazdy kina i telewizji, m.in. Danny DeVito, Jack Black czy Matt Damon. Tym razem do filmu promocyjnego zaangażowano znaną z "Gry o tron" Natalie Dormer, realizując całość w klimacie fantasy.
Reklama Nespresso jak "Gra o tron"
Nowej reklamie kawy oczywiście daleko jest do słynnej produkcji HBO, szczególnie pod kątem krwi, przemocy i mroku, jednak obecność serialowej królowej Margaery jest ewidentnym puszczeniem oczka w stronę fanów "Gry o tron". Natalie Dormer zasiada na tronie baśniowego królestwa i przyjmuje na swoim dworze cnego rycerza (w tej roli rzecz jasna George Clooney), który właśnie ubił smoka. "Czego pragniesz w zamian za uratowanie naszego królestwa?" pyta go władczyni, na co rycerz postanawia wyjść z kinowego ekranu i... resztę zobaczcie sami:
W ramach dodatku do reklamy powstała też 30 sekundowa wersja, stylizowana na zakulisowy materiał z planu reklamy Nespresso.
Powyższe filmy promocyjne to kolejne reklamy ekskluzywnej kawy nawiązujące do słynnych produkcji filmowych i telewizyjnych. W 2017 roku w reklamie "Comin' Home" wystąpił m.in. Andy Garcia, który wcielał się w przeciwnika Clooneya w serii "Ocean's", pojawił się też Burt Reynolds, a nawet muppety.
George Clooney w ostatnich latach zajął się głównie biznesem i reklamami. Ostatnim filmem w jego reżyserii był "Suburbicon" według scenariusza braci Coen. W 2019 roku aktor ma natomiast powrócić na ekran za sprawą miniserialu na podstawie "Paragrafu 22".
Oceń artykuł