Allegro stworzyło sekcję gamingową

Gamingowe gry, gamingowy sprzęt, gamingowe gadżety – wszystko to znajdziecie w specjalnej, gamingowej sekcji największej internetowej platformy handlowej w Polsce – Allegro.gg.
Gaming na dobre wdarł się na biznesowe salony – producenci sprzętu komputerowe prześcigają się w tworzeniu i oferowaniu gamingowych gadżetów, akcesoriów, komponentów i komputerów, widząc w tym szansę na dobry zarobek. W końcu wydajny sprzęt, dający choć cień przewagi nad przeciwnikiem, musi kosztować.
Trend został zauważony także przez producentów spoza branży – dzięki temu na PGA mogliśmy zobaczyć gamingowe chipsy, a na IEM pokazały się stoiska gamingowych dezodorantów oraz czekolad.
Świat e-sportu ma swoje gwiazdy, które zostały zgromadzone przez Allegro pod jednym adresem – serwis chce w ten sposób przyciągnąć na zakupy graczy oraz fanów influencerów, pokazując rekomendacje i opisy tworzone przez najbardziej znane postaci z cieszących się największą popularnością drużyn e-sportowych.
Allegro stawia na gaming
W praktyce po wejściu na adres Allegro.gg zostajemy przekierowani do zwykłego serwisu pokazującego oferty związane z gamingiem oraz atykuły mające pomóc graczom dokonać wyboru, przedstawiajace testy i zestawienia oferowanych produktów.
Magnesem na graczy mają być gwiazdy sceny e-sportowej, które współpracują z serwisem:
Piotr „Izak” Skowyrski (1 841 683 subskrypcje na YouTube), Patryk „Rojo” Rojewski (1 586 562), Damian „Nervarien” Ziaja (455 575), Rezigiusz (3 203 817), PLKD (665 237) - to najważniejsi polscy influencerzy w dziedzinie gamingu i esportu. To właśnie oni pomagają dopasować najlepsze oferty w nowym, dedykowanym graczom, serwisie uruchomionym przez Allegro.
Allegro zapowiada aktywne włączenie się w świat e-sportu, polegające między innymi na sponsorowaniu polskich transmisji z najciekawszych turniejów.
Oceń artykuł