Range Rover Evoque Cabriolet – oryginalna promocja

Producenci samochodów prześcigają się w formach promocji swoich modeli. Land Rover oryginalnie i sprytnie reklamuje Range Rovera Evoque Convertible, którego premiera ma nastąpić w przyszłym miesiącu.
W celu rozbudzenia ludzkiej ciekawości i poruszenia motoryzacyjnego świata, brytyjski producent samochodów postawił kilka rzeźb szkieletów nowego Evoque’a w wersji kabriolet w centrum Londynu. Pojawiły się one między innymi przed domem towarowym Harrods.
Range Rover Evoque Cabriolet
Aluminiowe rzeźby zostały wykonane przez zespół projektowy Land Rovera. Do ich stworzenia wykorzystano zaawansowane modelowanie komputerowe. Dzięki temu uzyskano bardzo precyzyjnie odwzorowaną formę w skali 1:1. Przyglądając się modelom, można zauważyć, że zadbano także o takie detale jak wzór felg, czy przednie i tylne siedzenia.
Poza oczywistymi celami marketingowymi, spółka Jaguar Land Rover chciała pokazać jak ich samochód będzie prezentować się w miejskim środowisku. Zanim Range rover Evoque Convertible zadebiutuje w listopadzie 2015 roku, rzeźby z jego podobizną zostaną zaprezentowane w innych miastach na całym świecie.
O tym, gdzie one się pojawią, nie zadecydował przypadek – twierdzi Gerry McGobvern, dyrektor kreatywny i dyrektor studia projektowego Land Rover Design:
Range Rover Evoque Convertible jest świetnie przystosowanym samochodem do warunków miejskich i podmiejskich okolic. Londyn idealnie nadaje się do zaprezentowania tego pierwszego, luksusowego, kompaktowego SUV-a w wersji kabriolet. Wybrane przez nas miejsca świetnie odzwierciedlają wyrafinowany i luksusowy styl przyszłych klientów Evoque’a Convertible.
SUV w dobrej cenie
Ten produkowany od 2011 roku samochód należy do segmentu kompaktowych SUV-ów. Jego produkcja odbywa się w fabryce ulokowanej w Halewood, w Wielkiej Brytanii. Nieduży crossover ma długość 4355 mm, szerokość 2125 mm i mierzy 1635 wysokości w wersji pięciodrzwiowej lub 1605 mm w nadwoziu trzydrzwiowym. W bagażniku wygospodarowano 575 litrów przestrzeni, a po złożeniu tylnych siedzeń wartość wzrasta do 1445 l.
W 2011 roku Evoque’a doceniono za wygląd, przyznając mu tytuł „Car Design of the Year” w kategorii najlepszego samochodu produkcyjnego. Równie mocno spodobał się czytelnikom niemieckiego magazynu Auto Bild, zdobywając nagrodę „Najładniejszego Auta Roku” w kategorii Suv-y i Van-y. Co ciekawe, nad opracowaniem jego wnętrze pieczę sprawowała Victoria Beckham. Jego cena z pewnością będzie odpowiadać jego parametrom.
Oceń artykuł