YouTube Red robi serial komediowy o randkowaniu przez Tindera

Randki - szczególnie te z internetu - potrafią zaskoczyć ogromem niespodziewanych wrażeń. YouTube uznał, że to dobry temat na serial, który rozbawi swoją niedorzeczną prawdziwością.
Twórcy powzięli ambitny cel - chcą pokazać interakcje z wszystkimi 252 dopasowaniami, jakie znalazła główna bohaterka serialu, znana z „American Housewife” Carly Craig. Aktorka jest współtwórczynią scenariusza, który został określony jako oparty na prawdziwej historii.
Fabuła ma być prosta - w 35. urodziny, spędzane jako singielka, bohaterka podejmuje zawzięte postanowienie o odnalezieniu miłości swojego życia dzięki Tinderowi.
W swoich staraniach nie będzie skazana tylko na siebie, jako że pomocą i radą służyć jej będzie siostra-mężatka oraz świeżo owdowiała matka, która także udziela się na platformie randkowej.
Producenci wiążą z serialem ogromne nadzieje:
Wiemy, że widzowie YouTube Red zakochają się w „Swipe Right”, prześmiesznym ale szczerym przedstawieniu randek online, związków i dorosłości, z którym łatwo będzie można się zidentyfikować.
Takie zapowiedzi nie są na wyrost - Tinder pozostaje jedną z najpopularniejszych aplikacji na smartfony, a po wprowadzeniu płatnej opcji sprawdzenia, komu się spodobaliśmy program stał się także najbardziej dochodowym.
Z udostępnionych informacji wynika, że zielone światło otrzymało osiem odcinków - albo więc spotkania z adoratorami będą pokazywane w błyskawicznym skrócie, albo miłość zostanie odnaleziona szybciej niż można się spodziewać, albo też pojawi się więcej niż jeden sezon serii.
Premiera została zapowiedziana na 2018 rok w serwisie YouTube Red. Google ma ambicję stworzenia własnego, rozbudowanego serwis VoD i zapowiada tworzenie własnych treści, wzorem Netfliksa (który na kręcenie filmów i seriali przygotował na 2018 rok 8 mld dolarów) - jednym z seriali mającym przyciągać młodszych użytkowników ma być ekranizacja gry Fruit Ninja.
Oceń artykuł