H&M promuje nieistniejące metalowe zespoły?

Szwedzka firma odzieżowa Hennes & Mauritz wypuściła serię ubrań z logo kapel, których nigdy nie było. O co chodzi?
„Podziemna metalowa agencja promocyjna”, Strong Scene Productions, istniejąca w serwisach społecznościowych zaledwie od tygodnia, wydała oficjalny komunikat prasowy na Facebooku, w którym wyraziła słowa wdzięczności dla firmy H&M. Za co? Spółka ponoć przyczynia się do promowania pozytywnego wizerunku muzyki metalowej na całym świecie. Wszystko dzięki najnowszej kolekcji „Heavy & Metal”, w której znajdziecie ciuchy z logo nieistniejących zespołów stworzone na kształt nieczytelnych znaków firmowych najbardziej brutalnych metalowych kapel.
Strong Scene Productions dodała, że kolekcja ubrań „prezentuje talenty i zapomniane klejnoty muzyki metalowej”. Kojarzycie takie „klejnoty” jak grupy Lany, Mortus, Mystic Triangle czy Grey...?
Te zespoły wraz z ekstremalnymi metalowcami z Motmros i neofolkowym The One stanowiły podstawę dla całego pokolenia muzycznego lat 80. To była muzyka, która obracała się na taśmach, a nie w plikach. Brzmienia te były inspiracją dla najpopularniejszych kapel nagrywających do dzisiaj - od Meshuggah po Nightwish.
Strong Scene Productions promuje wszystkie zespoły, których nazwy znalazły się na koszulkach H&M. Kapele te są jednak fikcyjne, co świadczy o tym, że agencja promocyjna może współpracować z firmą odzieżową, chociaż zaprzecza temu we wpisach na swoim fanpage’u... Być może po prostu H&M zatrudnił firmę PR-ową do poprowadzenia tej nietypowej kampanii - tylko czy ktoś w nią uwierzy?
Posłuchajcie, jak brzmią zespoły „promowane” przez H&M. Dodajmy, że tytuły ich kawałków to między innymi: „Sign of the Antichrist”, „Hellish Massacre”, „Holocaust Tomb” i „Vaginal’s Juice Dripping Into Cadaverous”...
Kawałki „klejnotów” umieszczone zostały na kanale agencji w serwisie YouTube 23 marca 2015, czyli 1 dzień temu... Zobaczcie, jak wyglądają zdjęcia promujące te „zespoły” na fanpage’u Strong Scene Productions!
Nosilibyście takie koszulki?
Oceń artykuł