H&M promuje nieistniejące metalowe zespoły?

Magda Słomka
24.03.2015 16:54
H&M promuje nieistniejące metalowe zespoły? Fot. hm.com

Szwedzka firma odzieżowa Hennes & Mauritz wypuściła serię ubrań z logo kapel, których nigdy nie było. O co chodzi?

„Podziemna metalowa agencja promocyjna”, Strong Scene Productions, istniejąca w serwisach społecznościowych zaledwie od tygodnia, wydała oficjalny komunikat prasowy na Facebooku, w którym wyraziła słowa wdzięczności dla firmy H&M. Za co? Spółka ponoć przyczynia się do promowania pozytywnego wizerunku muzyki metalowej na całym świecie. Wszystko dzięki najnowszej kolekcji „Heavy & Metal”, w której znajdziecie ciuchy z logo nieistniejących zespołów stworzone na kształt nieczytelnych znaków firmowych najbardziej brutalnych metalowych kapel.

foto: hm.com Fot. foto: hm.com
foto: hm.com Fot. foto: hm.com

Strong Scene Productions dodała, że kolekcja ubrań „prezentuje talenty i zapomniane klejnoty muzyki metalowej”. Kojarzycie takie „klejnoty” jak grupy Lany, Mortus, Mystic Triangle czy Grey...?

Te zespoły wraz z ekstremalnymi metalowcami z Motmros i neofolkowym The One stanowiły podstawę dla całego pokolenia muzycznego lat 80. To była muzyka, która obracała się na taśmach, a nie w plikach. Brzmienia te były inspiracją dla najpopularniejszych kapel nagrywających do dzisiaj - od Meshuggah po Nightwish.

Strong Scene Productions promuje wszystkie zespoły, których nazwy znalazły się na koszulkach H&M. Kapele te są jednak fikcyjne, co świadczy o tym, że agencja promocyjna może współpracować z firmą odzieżową, chociaż zaprzecza temu we wpisach na swoim fanpage’u... Być może po prostu H&M zatrudnił firmę PR-ową do poprowadzenia tej nietypowej kampanii - tylko czy ktoś w nią uwierzy?

Posłuchajcie, jak brzmią zespoły „promowane” przez H&M. Dodajmy, że tytuły ich kawałków to między innymi: „Sign of the Antichrist”, „Hellish Massacre”, „Holocaust Tomb” i „Vaginal’s Juice Dripping Into Cadaverous”...

Kawałki „klejnotów” umieszczone zostały na kanale agencji w serwisie YouTube 23 marca 2015, czyli 1 dzień temu... Zobaczcie, jak wyglądają zdjęcia promujące te „zespoły” na fanpage’u Strong Scene Productions!

ble
ble2
ble3

Nosilibyście takie koszulki?

Magda Słomka Redaktor antyradia
CZYTAJ TAKŻE
Logo 18plus

Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych jeżeli nie masz ukończonych 18 lat, nie powinieneś jej oglądać.