"Żyjemy w Czarnym Lustrze". Niezwykle kreatywna kampania 6. sezonu „Black Mirror”

„Żyjemy w Czarnym Lustrze” – mówią studenci hiszpańskiej uczelni, która stworzyła niezwykła kampanię kreatywną dla Netfliksa, promującą (niepowstały jeszcze) 6. sezon popularnego serialu „Czarne lustro”.
„6 sezon. Na żywo. Teraz. Wszędzie” widnieje na niezwykle kreatywnym nośniku reklamowym na ulicy w Madrycie. Reklama jest bowiem de facto lustrem, w którym odbija się pobliska ulica, z naklejkami „Netflix” i „Czarne lustro”.
„Black Mirror. Season 6. Live Now. Everywhere”
Ten przekaz zgadza się dokładnie z tym, co niedawno mówił sam twórca serialu, Charlie Brooker. Twórca słynnego serialu antologii, przedstawiającego problemy dystopijnego świata przyszłości, powiedział bowiem, że obecnie nie pracuje nad scenariuszami nowego sezonu, gdyż otaczająca nas rzeczywistość jest już wystarczająco przygnębiająca i dystopijna.
Warto podkreślić jednak, że jest to projekt Brother Ad School, hiszpańskiego oddziału szkoły reklamowej, przedstawiający propozycję kampanii reklamowej dla Netfliksa.
#ZostańWDomu, bo trafisz na spoilery
Tak, jak w przypadku kampanii „Nie wychodź z domu, bo zepsujemy Ci seriale”, tak i w tym wypadku wygląda, że jest to jedynie projekt kampanii, pokazujący kreatywność młodych studentów, a nie prawdziwa kampania kupiona przez platformę.
Trzeba jednak przyznać, że jest ona niezwykle kreatywna i w genialny sposób oddająca przemyślenia wielu ludzi, którzy od początku pandemii koronawirusa, a następnie informacji o ataku krwiożerczych …, czy obecnych zamieszkach na terenie Stanów Zjednoczonych, coraz częściej zaczęli zadawać sobie pytanie, czy żyją jeszcze w prawdziwym świecie, czy już na planie „Czarnego Lustra”.
Czytaj także: Posłuchajcie najpiękniejszej wersji "Toss A Coin To Your Witcher" w historii [WIDEO].
Oceń artykuł