Każdy dzień z Pearl Jam. Polscy fani przygotowują akcję przed koncertem

Akcja 184PJKRK ma przygotować fanów na występ Eddiego Veddera i spółki w Krakowie 3 lipca 2018.
Już debiut płytowy Pearl Jam, czyli album „Ten” z 1991 roku okazał się wielkim wydarzeniem na rockowej scenie. Zespół z miejsca stał się jedną z największych gwiazd muzyki na świecie i jego popularność nie przemija do dziś.
„Perłowy Dżem” od początku cieszył się też miłością fanów w Polsce. Muzyka zespołu z Seattle towarzyszyła całemu pokoleniu nastolatków z lat 90. i z pewnością miała wpływ na rockowy boom w naszym kraju, który zaistniał w tej dekadzie.
Każdy polski fan wiąże z Pearl Jam wiele wspaniałych wspomnień. Organizatorzy akcji 184PJKRK postanowili zebrać jak najwięcej fanowskich historii i opublikować je na Facebooku na tak samo nazwanym profilu.
Nazwa nie jest przypadkowa – od 1 stycznia do 3 lipca 2018, gdy Pearl Jam wystąpi w Tauron Arenie Kraków minie dokładnie 184 dni. Organizatorzy chcą stworzyć coś w rodzaju wirtualnych kartek z kalendarza. Pomysłodawca akcji, Michał Dobrzański tłumaczy:
Na stronie na Facebooku codziennie od pierwszego dnia roku będziemy zamieszczać minimum jedną historię, wspomnienie związane z Pearl Jam, które pozwoli milej spędzić ten czas i zintegrować fanów jeszcze bardziej przed koncertem. Obecnie zbieramy chętnych i ich historie o pierwszym koncercie, piosence, spotkaniu muzyka, czymkolwiek, gdzie pojawił się PJ w tle, tak, aby ruszyć od 1 stycznia 2018.
Wspomnienia, historie i anegdotki można przysyłać na adres 184pjkrk@gmail.com.
Fanowskie akcje przed koncertami słynnych zespołów to już tradycja. Miłośnicy Korna nakręcili w 2017 roku własny teledysk do piosenki „Layla”. Z kolei wielbiciele Depeche Mode przed koncertem tego zespołu przygotowali film do utworu „Going Backwards”.
Oceń artykuł