Muzycy Nocnego Kochanka i Piersi nagrali utwór jako Mosznowładcy. Piosenka namawia mężczyzn do dbania o zdrowie [WIDEO]

Posłuchajcie, jak brzmi utwór "Wszyscy za jednogo", który promuje kampanię Movember Polska.
Krzysiek Sokołowski z Nocnego Kochanka i Adam Asanov z zespołu Piersi zaangażowali się w kampanię Movember Polska, która namawia mężczyzn do badania się. Wokaliści i osobowości internetowe zjednoczyli się jako zespół "Mosznowładcy". W piosence "Wszyscy za jednego" promują dbanie nie tylko o zdrowie fizyczne, ale i psychiczne.
Muzycy Nocnego Kochanka i Piersi nagrali utwór jako Mosznowładcy. Piosenka namawia mężczyzn do dbania o zdrowie [WIDEO]
23 października rozpoczęła się kolejna edycja kampanii Movember Polska. Mężczyźni w całym kraju zapuszczają wąsy, aby swoją zmianą wizerunku prowokować do rozmów na temat ich zdrowia. Po raz kolejny, w aż ośmiu miastach w Polsce, będzie można skorzystać z badań przesiewowych pod kątem nowotworów jąder i prostaty.
Ambasadorami kampanii ponownie zostali youtuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenter Mateusz Jędraś oraz Juan Zumeta i Jakub Nowicki. W tym roku dołączyli do nich także wokaliści: Krzysiek Sokołowski (z zespołu Nocny Kochanek), Adam Asanov (z zespołu Piersi), Paweł Dudek (Czadoman) oraz Błażej Sobera (z zespołu Joe Palooka) – przedstawiciele różnych środowisk, którzy jako „Mosznowładcy” nagrali nowy „hymn” kampanii –„Wszyscy za jednego”.
Rockowa piosenka namawia do korzystania ze wsparcia specjalistów, którzy pomagają zadbać o zdrowie w każdym aspekcie, bez względu na to, czy chodzi o kwestie fizyczne czy psychiczne. Utwór zatytułowany „Wszyscy za jednego” przypomina także, jak ważne jest wzajemne wspieranie się i jak pomocna może być zwykła rozmowa oraz otwarcie się na drugiego człowieka.
Kampania Movember Polska już od 2014 roku uczy mężczyzn jak dbać o swoje zdrowie. Organizatorem działań nad Wisłą jest Fundacja Kapitan Światełko. Dotychczas kampania dotyczyła wyłącznie zdrowia fizycznego i profilaktyki antynowotworowej. W tym toku organizatorzy i ambasadorzy zdecydowali się również poruszyć kwestię zdrowia psychicznego, kolejnego tematu tabu wśród mężczyzn.
W ramach Movember Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie akcja badań w centrach handlowych w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Szczecinie, Koszalinie oraz Gorzowie Wielkopolskim. W trakcie wydarzeń mężczyźni do 40 roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder na badaniu USG. Z kolei panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty (PSA) przy badaniu z kropli krwi.
Oceń artykuł